woensdag 17 februari 2010

SBS

Bedankt voor de reactie op mijn vorige log. Ik ga het dubbele blok gebruiken als label zoals voorgesteld. Welk blok ik gebruik weet ik nu nog niet maar dat komt vanzelf wel als ik zover ben. Ik kan in ieder geval kiezen uit twee verschillende blokken.
Ook ben ik bezig geweest met een heleboel mandjes voor te bereiden en had er vandaag een paar af willen laten zien helaas is dat niet gelukt.
Maar ik heb wel weer twee blokken af van mijn SBS nl.
                                                                          A9 Chinese Coin



en A2 Shoo Fly


Ook ben ik druk bezig met het quilten van de Angels Story want er komen er twee aan die straks ook gequilt willen worden dus ik moet hiermee opschieten.
Nu gauw weer verder met het 2e blok van Snowbound en van Guute en de AQ waar ik ook gestaag met vorder.
Allemaal een fijne avond.

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurtjes. Succes met quilten. Je hebt de vaart overal in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mij het boek voor de SBS digitaal gekocht. Als ik mij terug beter voel, start ik ermee.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokjes en fleurige kleuren! Ik ben ook net bezig met de SBS. Misschien morgen een logje!
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Petra,
    Je bent heerlijk met van alles bezig. Weer mooie blokjes gemaakt,
    leuk die lichte frisse kleurtjes.
    SBS, misschien beetje dom, maar ik weet niet over welk patroon jullie het hebben ik kan me er geen voorstelling van maken?
    Maar veel quilt plezier,

    Groetjes Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blokken heb je weer gemaakt! En dan zeggen ze dat ik veel doe, maar jij kunt er zeker ook wat van! Veel plezier met al je quilts! groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi en ik dacht dat ik met veel bezig was! Lieve blokjes heb je gemaakt! Trusten voor zo! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te lezen ben je voorlopig van de straat! Leuk hoor al die plannen, en je blokjes zijn weer erg mooi. Wat een werk, ze lijken best groot maar volgens mij zijn ze dat niet of vergis ik me nu? Hoe dan ook een fijne dag, Else

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie blokjes!! En een goed idee om hem als label te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi deze blokken en ook die hiervoor.
    Veel en prachtig.
    Grappig het plaatje van een president daaarin.

    fijn weekend !!:-)

    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blokjes er weer bij. Je bent best met veel grote quilts bezig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.