zondag 14 februari 2010

Civil war

Het is weer de 14e van de maand. Bijna vergeten dat ik ook moet updaten voor de Civil War.
Hier dan het eerste blok. Hij zit nu in elkaar en wel met de speciale stof want dat geeft toch net iets meer aan dit blok net als in het boek. Hij heet Old Abe Lincoln.



Ook heb ik Sorrow af gemaakt deze maand.


Verder ben ik niet gekomen deze maand. Maar daar komt verandering in want de klostop en de sterren zijn af dus nu kan ik mijn aandacht weer extra leggen op een quilt waar ik al mee bezig ben en mijn keuze is gevallen op deze. Dus het beloofd nog wat te worden de komende maanden.
Verder was ik zo eens aan het kijken welke blokken ik al afhad en wat zie ik tot mijn verbazing.
Ik heb twee dezelfde blokken in twee opeenvolgende maanden gemaakt. Nu was ik op dat moment ook niet helder door alles wat er gebeurd was en nog gebeurde maar ik had toch de gedachte dat ik dit wel goed deed. Niet dus kijk maar twee keer Baptism:


Ik heb al zitten denken om een van deze blokken voor de achterkant te gebruiken en daar iets speciaals in te zetten wat dat vertel ik nu nog niet want ik ben er nog niet helemaal uit wat erin moet komen te staan maar wel dat hij aan de achterkant komt en zeker verwerkt wordt.
Nu gauw langs de andere leden om te kijken wat voor moois hun deze maand hebben gemaakt.
Allemaal een fijne avond, met wie weet nog een medaille voor Nederland?


23 opmerkingen:

  1. eigenlijk kan één van de blokken perfect dienen als label! leuke blokken heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokken en goed idee om er een aan de achterkant te gebruiken! Ben benieuwd naar je volgende score, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken Petra. Heel goed dat je dat dubbele blokje aan de achterkant gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokken en ben het met Inge eens, dat hij mooi als label kan dienen. Zou ook wel zo'n Lincholn hoofd in mijn quilt willen hebben. Heb er nu al diverse gezien. Eens kijken of ik daar aan kan komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ha, heb ik ook wel eens gehad met de Dear Jane, 2 keer het zelfde blok gemaakt.
    Maar och, het is altijd nog leuk om hem als label te gebrijken, of gewoon erbij,en kijken of ander het zien, wedden van niet.
    Maar je Blokken zijn prachtig .

    Fijne avond verder Annelies.H.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, het label heb je dus alvast, nu moet je hem wel afmaken hihi!! de blokken zijn mooi geworden joh! Veel plezier met de volgende serie! Mooie avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie blokken gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie blokken,en je dubbele kan alvast dienen als label.En je zult nu flink doorwerken aan deze quilt ?Staat er een streefdatum op ?Nee toch.Maar ja als er een project af is kun je meer tijd steken aan de werken die je bezig bent of een nieuw beginnen LOL.Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blokken, hogereschool werk! Groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blokken hoor. ne inderdaad een goed idee omer een label van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ach ja op die ene dubbele blok komt het nu toch niet aan ze zijn mooi en daarmee uit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie blokjes! En een goed idee om het dubbele blok als label te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat dacht ik ook direkt voor het label! Mooie blokjes, ik had vandaag ook Baptism.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie blokken heb je gemaakt!! Inderdaad leuk om als label te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie blokken. En de dubbele blok als label gebruiken is geen slecht idee.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie bloken heb je erbij, en dat ene blok als label lijkt me wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk tussenblok heb je gemaakt. Helemaal in stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie blokken en gelukkig dat het niet een te bewerkelijk blok was wat je twee keer hebt gemaakt. Leuk idee om het voor de achterkant te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie blokken heb je gemaakt en inderdaad een label maken van een van die blokken is een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige blokken Guusje, ik zag hem in Rijswijk in de kleuren lichtblauw en rozerood, dat was ook wel weer errug mooi en verleidelijk......

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie blokken heb je gemaakt Petra. Die met een afbeelding van Lincoln is wel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.