woensdag 6 maart 2019

Weer een paar Dear Jane blokken klaar

Afgelopen week heb ik weer een aantal Dear Jane blokken gemaakt.
Het is erg leuk om hier weer aan te werken.
Ook is er weer een punt klaar wat ik erg fijn vind want nu hoef ik straks niet alleen maar punten te maken.

Elke week krijgen we een blok en punt op om te maken via de facebookgroep die Nederlandse en Belgische Dear Jane Quilters heet. Ik meld dit even hier omdat iemand mij hiernaar vroeg nav mijn vorige post en ik de mail met antwoordt die ik haar terugstuurde steeds terug kreeg.
Ik hoop dat het zo ook overkomt.

Hier zijn de blokken die ik afgelopen week heb gemaakt.

Blok A3 Hunter's Moon
                                            

Blok A4  Courtney's Stethoscope


Blok A5 Cathie's Campfire


Blok A7 Dad's Plaids


Blok B6 Wild Goose Chase


Punt BR5


Verder heb ik weer geborduurd aan Snow en Winterfun. Beide HAED patronen. Een volgende keer zal ik hier een update van laten zien.

13 opmerkingen:

  1. Mooie blokken weer zeg, je bent goed bezig geweest zeg..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokken,fijn dat je er weer verder mee gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken gemaakt. Allemaal met de hand genaaid
    Het is als je in een groep wat maakt, je er toe aanzet ze te maken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om weer wat blokjes te maken voor de Jane. Zo langzaamaan komt zij een keer klaar en kan je er heerlijk van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige blokjes heb je gemaakt + een punt erbij. Lees net bij iemand dat ze haar DJ aan het door-quilten is en nu jij met blokjes blogt, deze quilt wordt weer helemaal "in"bij de quilters.
    Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blokken.
    Leuk om nog steeds DJ's in de maak te zien, want het is een prachtige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag, ik ben Alice en heb nog niet eerder gereageerd op jouw blog. Leuk dat je met Jane zo druk bent. Mijn voornemen is om haar ook weer op te pakken. Ik heb het een paar jaar laten liggen. De tas Die jij hebt gemaakt heb ik ook bijna klaar. Ook laten liggen. Als ik er twee avonden aan ga werken is hij klaar. Dit inspireert als ik jou zo bezig zie.
    Groet van Alice.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. .. schitterende blokken heb je gemaakt , veel quiltplezier Petra en ik ben erg benieuwd naar je borduurwerk, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je lieve reactie, de Dear Jane is een heel geliefd ontwerp. Een vriendin van mij heeft deze ook gemaakt, Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hè de blokken van de dear Jane.
    Moet die van mij ook eens afmaken...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.