maandag 18 maart 2019

Dear Jane blokken en borduurwerken waar ik aan werk

Afgelopen week heb ik weer gewerkt aan de borduurwerken waar ik mee bezig ben en wat Dear Jane blokken gemaakt.

Als eerste de borduurwerken.

Snow een HEAD werk die ik voor de derde keer ben begonnen. Ik werk op 18 count Aida.
Bijna 3 pagina's af.


En dan Winter Fun een patroon naar een schilderij van Cornelis Jetses.

Deze maak ik op 25 count borduurstof ofwel 10 draads stof en borduur over een draadje met een draadje DMC.
Helemaal nieuw voor mij. Ik moest dan ook erg wennen aan het gepriegel en vond het doordat je ontzettend veel aan en af moet hechten erg wennen aan hoe het eruit ziet maar mij is beloofd dat het helemaal goed komt als hij af is dus ik ga rustig door. 
Ik merk wel dat ik het erg fijn vind werken.
Ik ben rechtsonder begonnen. De stoel wordt zichtbaar.


En dan Christmas at Hollyberry Farm.

Vorig jaar met de winter wilde ik hem af hebben maar mijn handen wilden het niet dus is het niet gelukt maar iet getreurd er is gelukkig weer een nieuw jaar met nieuwe kansen.

Het is een erg leuk werk om aan te werken.
Het huis wordt gebouwd.


En deze week ook weer wat Dear Jane blokken.

Als het een beetje meezit hoop ik hem eind dit jaar af te hebben.

Blok A2 One-Two Buckle my Shoe


Blok A8 Florence Noghtingale


Blok B3 Mirror Image


Punt RS11




En ik zie net dat ik de lap van het vakje per week nog niet heb laten zien.
Die komt volgende week want die heb ik ook af.

En ik wil jullie bedanken voor de berichten op mijn vorige logjes.

Tot volgende week.



4 opmerkingen:

  1. je borduurwerken zijn heel mooi, ik werk ook met een draadje over een
    en je blokken zijn ook weer super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SCHITTEREND Petra, m'n complimenten 👍😃 en wat leuk om het kersthuisje🏠 te zien verschijnen, veel borduur- en handwerkplezier 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jippie, er komen weer DJ blokken bij. Je bent wel ijverig geweest in de afgelopen tijd. Wel vol houden hoor, we willen weten hoe het verder gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie DJ blokken Petra, en heel veel borduurwerken, allemaal erg mooi. Succes met het maken.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.