dinsdag 22 mei 2018

Privacyverklaring

Vandaag heb ik besloten om vanaf morgen mijn blog te verwijderen ivm de privicywetgevingndie as 25 mei in gaat. Ik heb er nl. geen zin in om dit allemaal in twee dagen uit te zoeken en hier een heel verhaal neer te zetten want dat schijnt verplicht te zijn als blogger vanaf 25 mei a.s. Alhoewel de een zegt dat dit wel moet en een ander weer niet. Het is een hobby van mij om mijn maaksels met oedereen te delen en geen werk vandaar mijn besluit.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de berichten, reacties,medeleven en plezier wat ik aan mijn blog heb gehad. Ik doe het met pijn in mijn hart maar het is niet anders. Wie weet tot op facebook of ergens ooit op Locatie. Het ga jullie goed.

Lieve groet Petra

16 opmerkingen:

  1. Wat jammer Guusje !
    Ik schrok er ook van ... en zag gelukkig bij Elisabeth ( Busy Bessy) haar privacy verklaring via ook een link naar Janine Rijkleven .
    Kan gewoon gekopieerd en geplakt in een nieuwe pagina boven /naast je blog bijvoorbeeld.
    En dan je eigen blognaam invullen in plaats van ( mijn geval Busy Bessy)

    Hopelijk durf je dat aan ;o)
    Anders inderdaad tot ziens op FB ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ps,
    Ik zie dat jij ...252 volgers het ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer Petra, maar het ga je goed en misschien ergens tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer Petra,zal je verhalen en prachtige werkstukken missen.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .. hallo Petra,.. heb juist je berichtje gelezen, ik vind het eeuwig zonde, dat op zo'n manier een belangrijk gedeelte van iemands hobby beëindigd moet worden.. maar je hebt gelijk.. ik ga je voorbeeld volgen.. ga er ook een punt achterzetten.. we zien/spreken ons vast wel weer,💕groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zou jammer zijn Petra. Je mag ook mijn privacyverklaring overnemen en gebruiken. Dan hoef je alleen de blognaam en het emailadres aan te passen. Dat is weinig werk.
    Gr., Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend. Als we hierdoor echt in de problemen zouden komen had Google echt wel aan de bel getrokken! Ik vind het heel jammer dat je je blog gaat beëindigen. Mensen die je blog bezoeken doen dat uit vrije wil en kiezen zelf hoe ze willen reageren, anoniem, of met een account onder een andere naam of onder hun eigen naam. Dat is hun eigen verantwoordelijkheid. Ik ga je mooie werken en fijne verhaaltjes zeker missen en vind het heel jammer dat wetgeving door onbegrip zodanige verre gevolgen heeft. Ik hoop je via FB te spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zonde Guusje.
    Hoop niet dat iedereen er zo over denkt.
    Ik wacht maar even af en anders is er vast wel iets te copieren van deze of gene.
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog even een tip: haal hem eerst gewoon offline, voor je het blog verwijderd. Stel dat je spijt krijgt, dan is alles weg!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dat heb ik wel gedaan...aan de ene kant een opluchting en aan de andere kant beetje spijt. Maar geen probleem...misschien ga ik ooit nog een blog aanmaken.
      Petra...wij houden contact via Fb Liefs, Ineke

      Verwijderen
  10. Ik snap het niet Petra. Ik heb er helemaal geen bericht over gekregen, dus weet het alleen van een blog waar ik er iets over las.
    Wat kan er nou helemaal gebeuren als je niets doet?
    Kan me niet voorstellen dat het voor gewone huis- tuin- en keukenbloggers geldt. Meer voor bedrijven zoals Ebay, want van hen kreeg ik wel een bericht.
    Mijn zoon die alles weet van computers, zegt dat het helemaal niet nodig is.
    Ik laat het maar zoals het is, zou niet weten hoe- en wat ik moet doen.
    Jammer dat je stopt, en dat meer mensen dat gaan doen. Zo is er veel leuks weg.
    Dus als je op FB zit, moet je dat ook hebben?
    Want daar reageren de mensen toch ook op?
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bonjour
    Je ne viens que de trouver votre blog par Petra,les blogs ferment un a un ,et pourtant il n'y aura rien ,toutes les personnes qui vont sur internet devront a ce moment là tout arrêter blogs ou sites de vente etc..
    Pour nos blogs de hobby rien de changera sauf la tristesse de voir fermer un a un tous ces charmants blogs qui montrent nos travaux,et le votre et bien beau ,vous avez de si beaux ouvrages.
    C'est si dommage,et je m'inscris malgré tout,dans l'espoir que vous ne fermez pas votre blog.
    Amitiées de France

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och, wat jammer... Ik denk, dat het allemaal wel mee zal vallen, en stem in met wat Mar hierboven zegt. Zelf ga ik het eens even aanzien, hoe anderen ermee omgaan, en daarna beslissen of en wat ik eventueel ga wijzigen.
    Ik ga je leuke verhaaltjes hier wel missen, maar gelukkig zit ik ook op fb...
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jammer Petra! Maar ik snap het wel.... ik reageerde in eerste instantie hetzelfde.... maar nadat ik hier en daar wat heb gelezen denk ik dat ik mijn blog nog even laat bestaan en kijk hoe alles loopt.
    In ieder geval reuze bedankt voor al je blogjes en hopelijk kom ik je weer ergens tegen.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. is wel jammer Petra...misschien even kijken hoe het loopt? groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Petra, het is een hoax die de ronde doet bij blogger, maar klopt niet. Wel is het zo dat je vanaf 25/05 niet zomaar nog foto's mag posten van iemand anders (of iemand anders werk) zonder toestemming van die persoon.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.