woensdag 30 mei 2018

Phebe sterren

Daar ben ik weer met een logje. Dit keer de saaie Phebe sterren. Verder mag ik even nergens aan werken want de moeten eerst af.

Inmiddels heb ik er al 20 klaar.
Niet zoveel zul je misschien denken. Dat klopt maar ik vind het ook zo niet leuk om te doen en met de erge warmte doe ik niets. Dan heb ik er helemaal geen zin in. Ook heb ik heel streng met mezelf afgesproken dat ik verder even nergens meer aan mag werken totdat deze af zijn anders weet ik wel hoe het gaat dan liggen ze er over een jaar nog voorbereid en wel.

Nu heb ik goede hoop dat ik ze eind volgende week allemaal klaar heb.
We gaan het zien.

Hier dan een foto van de eerste 20, bijna op de helft of een derde af klinkt ook leuk.


De Phebetop kijkt tevreden toe, ik zie zelfs een glimlach om de mond van de dame in het middenstuk, want ja ze ligt al jaren te wachten op de laatste randen.

Dus opschieten maar, de volgende 4 liggen ook al klaar.


Geniet van de mooie zomerdagen.



19 opmerkingen:

  1. .. ze zien er PRACHTIG uit Petra.. vrolijke kleurtjes.. ze passen goed bij dit weer :-) .. veel quiltplezier, geniet ze !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je sterren nu ook gaan stralen zijn de laatste misschien best leuk om nog te maken :o)
    Slim om bedacht te hebben ...alleen aan de sterren te mogen werken ;o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eind volgende week allemaal klaar???
    Jeetje dan moet je wel heel hard werken met die warmte.
    We zullen het inderdaad zien :-)
    Maar een weekje later is ook niet erg.
    Knap om nergens anders aan te gaan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sterren Petra, dat is nog wel even doorwerken zeg.Maar ik twijfel er niet aan dat het gaat lukken.Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat laatste stuk is dan zo afzien, niet? Ik kan me dat levendig voorstellen. Maar als ze er straks aan zitten en de quilt is af dan is dat allemaal al weer lang vergeten. Je Phebe wordt zo mooi! Ooit ga ik ook!
    Groet, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je sterren zijn mooi geworden. Succes met de laatste sterren, de laatste lootjes.
    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Petra, ik vind ze juist erg mooi!
    Sterkte ermee en succes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige sterren komt goed. Succes niet te streng zijn voor je zelf. Hobby en is leuk en creatief
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Saai??? Ze zijn prachtig... Phebe kan volgens mij niet wachten om te zien hoe ze bij haar staan... Veel plezier met de andere sterren...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kun je dan ergens tegenop kijken hè ? Succes hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik begrijp het, van die laatste loodjes/sterren voor Phebe... echt niet leuk om te maken, best saai. Maar ze zien er alles behalve saai uit, want ze zijn prachtig! En als je nu voor ogen houdt, hoe mooi je Phebr straks zal zijn...
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, tegen zoiets kan je poosje opkijken, maar als je dan eenmaal bezig bent, wil je het afhebben ook. Zó'n mooie quilt wordt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sterren zijn nooit saai hoor, wij kijken er graag naar, maar kan me voorstellen dat je het nu graag af ziet. Nog even volhouden want het wordt erg mooi. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Looking wonderful, can't wait to see your finish!
    *hugs*
    Tazzie
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij wordt vast heel mooi! Gewoon even doorzetten! Het warme weer helpt niet mee. Ik weet er alles van!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En zo zag ik hem opeens af op Facebook verschijnen, en wel zo mooi in alle glorie! Het moet zo nu en dan echt afzien zijn geweest met zoveel sterren te maken, maar oh Petra, wat is het een pracht geworden! Ik maak een diepe buiging voor je!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I like the quilt in your header picture as I like circle designs. The points are very good.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.