zondag 29 april 2018

Tumbling bloks, Sterren Phebe en meer

Afgelopen woensdag ben ik helemaal vergeten om een logje te maken. Dit komt mede doordat ik niets had om te laten zien want ik had niets af. Te druk met andere dingen die ook dringend gedaan moesten worden en daarna te moe om een naald in handen te nemen.

Maar goed inmiddels is er alwel weer iets af.

Als eerste heb ik ook weer tumbling blocks gemaakt. Het zijn er 9 geworden.


En hier een overzicht van degene die ik tot nu toe afheb. Ik moet ze nog aan elkaar zetten maar dat komt later want ik weet nog niet helemaal zeker wat ik ervan wil maken.


Ook heb ik 8 ohiosterren af voor Phebe. Nog maar 49 te gaan. 😁
Zo komen ze straks in de laatste rand te staan.



En hier zijn ze net af.


Het begin is er.

En dan was ik eens op zoek naar wat ik nog had liggen.

Zie hier grote en kleine mandjes. Van de grote heb ik er pas 13 af  maar van de kleine iets meer.


Binnenkort als Phebe af is maar weer een wat voorbereiden en weer wat mandjes maken.

Ook vond ik wat Dear Jane weesblokken. Ik denk dat ik die ga verwerken in een mapje en een Dear Jane tas. 


We gaan het zien.

Voor nu snel weer voetbal kijken en kijken of ik het i knopje op mijn laptop gemaakt krijg want die heb ik per ongeluk gesloopt.

Fijne zondag verder.

13 opmerkingen:

  1. Je hebt aardig wat blokjes af, van de tumbling blocks(erg mooi) de Ohio sterren en de mandjes. Kijk uit naar de tas met de wees-blokjes van DJ, zal vast een beauty worden.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt veel gedaan. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel mooi werk om te laten zien
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig doet de i het nog wel. Best een kunst om zo'n toets te slopen :-0
    Nog "maar" 49 sterren maken, dat zijn er best nog heel veel.
    Een Jane tas... wordt vast heel leuk met die mooie blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een PRACHTIGE blokken en wat een schitterende kleuren Petra .. 'n fijne week en veel quiltplezier :-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je babyblocks,maar ook je andere werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn hoofd duizelt van alle projecten die jij onder handen hebt, maar ze zijn ook allemaal zo leuk! En je Phebe gaat toch opeens wel heel hard! Goed, nog 49 sterren lijkt eindeloos, maar het einde komt wel mooi in zicht, en dan heb je ook een meesterstuk gemaakt! Succes met je leuke en mooie projecten Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jij bent lekker aan de prik geweest!! fijne week zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi je blokken zeg allemaal.
    Die thumbling bloos schitteren wil ik ook ooit nog wel eens maken............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog 49 Ohio sterren? Dat lijkt best nog heel wat, maar betekent ook, dat de klus bijna geklaard is en dat je straks een supermooie Phebe hebt! Je mandjesblokjes zijn ook zo schattig, en je tumbling blocks ook zo mooi...
    Geniet van alles en groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niets om te laten zien? Nou het mag er allemaal zijn hoor. Prachtig waar je allemaal mee bezig bent.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach .... wat zie ik nu bij je ...:o)) mandjes ! Leuk hoor !
    ( ze roepen nog steeds naar me ...maar mn Ufootjes moeten/willen eerst ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat veel verschillende dingetjes, hartstikke leuk! Ik vind tumbling blocks ook super, maar weet net als jij niet zo goed wat ik er dan mee moet maken. Misschien ook maar gewoon beginnen en dan kijken of de inspiratie volgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.