woensdag 18 april 2018

Phebe

Deze week niet veel om te laten zien. Alleen dat ik hard heb gewerkt aan de sterren van Phebe, de laatste rand. Alle 56 sterren zijn getekend en geknipt en liggen te wachten om in elkaar gezet te gaan worden. Keurig op een stapel.
Nu maar hopen dat er geen wind langs komt of dat Philana er even goed naar wil gaan kijken.


De blokkenmap zat propjevol dus maar gele doekjes erbij gepakt.


Dit is het bakje met afval nadat ze allemaal keurig zijn uitgeknipt.

Straks maar eens even in het zonnetje gaan zitten met ze en eens kijken of ik er al een paar in elkaar kan zetten.

Dus hup aan de slag.

Ps Zelfs de Winterse Hexjes moeten even wachten ik wil deze laatste rand er snel aan hebben zitten.

9 opmerkingen:

  1. .. dat zijn veel hoekjes en lapjes..lekker in 't zonnetje fröbelen Petra.. veel knutselplezier :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Winterse hexjes... daar is het nu geen weer voor toch?
    Lekker aan de sterren. Gele doekjes gebruik ik ook altijd om mijn geknipte blokjes op de "plakken".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat vast goed komen, succes met de rand!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUC6 met je sterren!! Fijne zonnige dag zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, je hebt er een goed tempo in !
    Wat is jouw Camelot trouwens ook Prachtig geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou je hebt de gang erin!
    Vandaag is het toch te warm om iets anders te doen, dus lekker met naald en draad bezig zijn.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar zouden we zijn zonder de gele doekjes? Ik gebruik ze ook graag. Is wel weer even afzien hè, al die Ohio sterren. Maar de voldoening als ze gemaakt zijn en aan de quilt gezet kunnen worden! Hoop dat je er ook nog een beetje van kunt genieten, ondanks dat het een beetje eentonig i. Het resultaat telt, en het wordt me een mooie Phebe!!!! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed hoor, al die sterren! Jouw Phebe gaat heel erg mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.