woensdag 22 juli 2009

Mandjes

Ineens is het woensdag en heb ik wel 4 mandjes voorbereid zoals jullie hieronder zien maar niet af kunnen maken door diverse prive omstandigheden. Ik hoop ze volgende week wel vast te hebben gezet en ze te kunnen showen aan jullie.


Omdat ik teveel om handen heb heb ik (omdat deze nu gemakkelijker zijn om te maken) gekozen om eerst een quilt te maken van deze grote mandjes. Tussendoor als ik weer iets afheb zal ik verder gaan met de kleine mandjes want daar wil ik een kleinere quilt van maken om aan de muur te hangen want ik heb geen ruimte voor een grote mandjesquilt aan de muur.
En dat mandje van vorige week heb ik losgehaald en opnieuw in elkaar gezet.

Nu gauw een rondje langs de mandjeslaan want ik zie al enkele leden zwaaien om te komen kijken.

4 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes heb je, Guusje. Bij de derde lijkt het net of er een apart plaatje in het midden zit.Tot volgende week, dan zien ze misschien klaar.Groetjes, Cisca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch twee voorbereid dus snel aan de slag heb je ze volgende week zo klaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat veel om handen komt me bekent voor.
    Ik zou ook eens een paar projecten tijdelijk moeten opruimen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.