vrijdag 23 juli 2021

Eens even weer wat laten horen

Hier ben ik dan weer na een hele lange tijd.

Niet dat ik weer aan het quilten ben want dat doet nog iets te zeer aan mijn handen maar ik ben wel aan de borduur en het breien.

Wie weet komt de blog zin wel weer terug na dit logje, want die zin was me een beetje erg vergaan door de problemen met het plaatsen ervan.

Waar ik nu mee gestart ben is sterren stoppen. Dit plaats ik in afwachting van het linnen wat nog onderweg is voor The Old Scot. Het borduurpatroon waar ik ook mee wil beginnen.

Hierover later meer.


Deze stopjes krijg je gratis als patroon op een groep op facebook.
Ik ben altijd erg gefasineerd geweest door de schoonheid van deze fijne werkjes.


Tot het volgende logje.







6 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je er weer bent.
    Ja die vernieuwingen van blogger hebben het niet vereenvoudigd.
    Wat mooi zijn je gestopte sterren.
    Fijne zondag.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om weer wat van je te zien. Mooie stopjes. Jammer dat het quilten nog te pijnlijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om weer iets van jou te lezen. Soms heb je gewoon geen zin om te bloggen en dat hebben er meer dus voel je niet verplicht. Mooi sterren.
    Fijne week.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dat je er weer bent!
    Wat een prachtige sterren heb je gemaakt. Het lijkt me een heel pietepeuterig en precies werkje, maar daar draai jij duidelijk je hand niet voor om.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.