woensdag 18 september 2019

Eindelijk weer een berichtje van mij.



Daar ben ik weer. Het was een hele puzzel om uit te zoeken hoe ik foto's kon plaatsen. Maar zoals jullie kunnen zien is het gelukt en kan ik weer een berichtje plaatsen.

 Deze zomer was voor mij vaak te warm om erg veel te doen. Het quilten ligt op een heel laag pitje ofwel ik doe het even niet meer want het is me te zwaar, ook met het machientje en mijn zin is daarom even vandoor.  Ik wil er toch wel verder mee maar moet even puzzelen hoe ik dat kan doen. Wat ik wel heb gedaan is de letterbak afgemaakt. Die stond al 5 jaar te wachten op de nieuwe werkjes en nu is hij eindelijk af. Maar eerst een even iets anders. De herfst is onderweg. Dus heb ik het herfstquiltje weer opgehangen. 




Als ik hem zie wordt ik altijd vrolijk. Ook de andere herfstquilt hangt weer aan de muur. Die zal ik later laten zien.

Maar nu de letterbak. Ik laat niet alles zien want er staan een aantal persoonlijke teksten op.


En nu het rechterdeel. De rest wil ik niet laten zien omdat dat zoals ik al zei erg persoonlijk is.


Het was een feest om aan te werken.

Ook ben ik bezig geweest met Snow van Gadd. Ik heb de linkerkant naar onderen geborduurd en weet nu hoe hoog hij wordt nu verder naar de rechterkant.


En ik heb Christmas at Holberry  Farm op het raam gezet. Ik heb hem nu zo staan dat ik er weer een klein poosje aan kan werken en hoop echt dat ik hem deze of uiterlijk volgende maand af heb. We gaan het zien. Dit patroon heb ik ook gekregen van haar (klik) via een give away. Een aanrader om ook even te kijken op haar blog want ze maakt geweldig mooie borduurwerken.

De kleuren zijn in ook het echt iets donkerder.

En nu ga ik snel een broodje eten en wens ik jullie een hele fijne dag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.