zondag 5 mei 2019

Dear Jane

Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met het maken van de Dear Jane blokjes die ik in mijn map had zitten en de punten en blokjes die ik nog niet had gemaakt.

Hier zijn ze dan:

A9 Cabin Fever


A10 Which Points West


A13 Starlight-Starbright


B11 Melissa's Cross


D10 Battlefield


K4 Thea's Turn


LS12


RS 8 een hele lieve


en TR 10




Ook wil ik jullie even het overzicht laten zien van waaruit ik werk.
Ik hou hierin bij welke stofjes ik heb gebruikt en welke blokken er af zijn. Van hokjes die grijs zijn gekleurd heb ik geen restje meer dus kon ik deze niet opplakken.
Voor mij is het zo een totaaloverzicht en om te zien hoever ik ben.



En ik wil jullie bedanken voor de beterschapswensen. Helaas gaat het nooit meer goed komen maar het heeft wel iets geholpen.

Om voor mezelf een goed overzicht te hebben hieronder nog even de blokken die ik al heel lang afheb want ik denk erover er een boekje van te laten maken als hij helemaal af is.

A6 Uncle Homer


B2 Sweet Tater Pie 


B7 World Series 


B9 Tinker Toy


B10 Jud's Trophy


C7 Megan's Mountain Laurel


C8 Hani's Crown


C12 Family Reunion


C13 Lakota Sioux


D11 Snow Crystal


E1 Aunt Exie's Phlox


E2 Merry May


E7 Bread Basket


E8 Mama's Maze


F6 Deanie's Daisies


F7 Star Truck


F8 Church Window


F9 Autumn Aster


G5 Poof


G6 Papa's Star


G7 Indianapolis


G8 Justin's Comet


G9 Mary's Journey


H5 Michael's Motorcycle


H6 Pie Sale


H7 Bennington Star


H8 Eaton's Crossroads


I7 Mac and Muff


M10 Simple Simon


M12 Hopscotch


RS13


en BR 4




In totaal heb ik nu 11 punten en 48 blokjes af.
Het begin is er weer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.