woensdag 21 maart 2018

Winterhexjes en Phebe

Dit weekeinde heb ik hard gewerkt aan de Winterse hexjes. Ik ben nu bij tot en met week 11.
Mijn versie is qua verdeling van kleuren net iets anders dan is gemeld. Nu maar hopen dat het zo ook goedkomt.


Volgende week zal ik een betere foto proberen te maken want ik zie nu dat hij een beetje donker is.

Ook heb ik weer twee randen aan Phebe gezet.


Nog een randje met punten dan nog een rand met Ohio sterren en ze is klaar.


Ze wordt dan ook prachtig vind ik zelf.

Dat was het voor deze week.

12 opmerkingen:

  1. Wat een kleine puntjes rand om je Phebe ! :o))
    dat is een werk geweest ... Lieve lapjes en kleuren bij elkaar ook de sterren en de wiebertjes :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!..wat wordt het allemaal MOOI Petra.. (nogmaals) ..ik doe het je niet na.. :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Phebe wordt zeker prachtig! Wat een werk heb je daaraan al verzet... Maar ik weet zeker, dat het resultaat het uiteindelijk allemaal waard zal zijn; zo mooi!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige quilt waar je mee bezig bent.
    Het is altijd een hele klus dat doorpitten maar als het klaar is kun je er van genieten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel voor de complimenten moet er bijna van blozen. Volgende week zal ik Een grote foto van Phebe laten zien. Ze wordt zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, je hexjes ziet er anders uit, toch maar wat veranderd? En je Phebe wordt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je Phebe wordt een plaatje! En wat zijn jouw hexjes ook mooi! Leuk project hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig het grote quilt.mooi de kleuren vrolijk.
    Je stoffen komen mooi uit in de winterse hexjes.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, ik doe nu ook mee aan de winterhexjes. Wat wordt dat leuk! En de Phebe is zo mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jou Phebe is een schoonheid....:)...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.