donderdag 2 januari 2014

Een nieuw jaar een nieuw begin

Ook ik ga meedoen met het project een Randje per week.

De stof en garen die ik heb uitgekozen zijn deze:


Ik heb gekozen voor het linnen van 28 cm breed en geen bandlinnen omdat ik er straks iets van wil maken.
Er borrelt al van alles in mijn hoofd maar ik heb nog niet helemaal bedacht wat het gaat worden.
Heb je nog niet van dit project gehoord kijk dan even hier daar kun je er van alles over lezen.

Ook ga ik meedoen met de haakalong van onderstaande deken.


Ik vind hem helemaal geweldig. De kleuren die ik hier voor heb zijn onderstaande.
Wil je ook meedoen? Kijk dan hier. Alles wordt heel duidelijk uitgelegd en vertaald in het Nederlands.


En verder ga ik lekker verder het met borduren van de letterbak, De Marker sampler, de Pronkrol, de kerstsokjes, en nog wat andere borduurwerken, de huisjestop afmaken, bezig met de NI, de SBS en de Dear Jane en af en toe nog wat quilten dus genoeg te doen.

23 opmerkingen:

  1. Jij gaat je geen moment vervelen
    Maar het zijn stuk voor stuk mooie projecten
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt al prachtige plannen voor het
    nieuwe jaar! Ik ga ze met plezier bij
    je volgen!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, jij hebt ook veel leuke plannetjes voor het nieuwe jaar ! Succes ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker nietwaar om zo plannen te maken. De gehaakte deken sla ik over maar Randje per Week ga ik ook doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het nieuwe jaar is bij jou al aardig volgepland met allerlei mooie dingen zie ik. Leuk ook dat randje haken hé? Ik zit nu voorlopig met die arm dus kan niet meehaken maar ik hoop dat de voorbeeldjes op het blog blijven staan zodat ik het misschien later nog eens kan doen. ;-)
    Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh ik zie het al je hebt van allerlei mooie projecten die 2014 weer tot een creatief jaar maken.

    Succes! ! !
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes garen heb je. Ik ga ook beginnen, probeer er eentje te maken voor Amy en een voor onszelf. Randje per week twijfel ik nog aan. Er is echt teveel leuks. Succes met de twee nieuwe projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, jouw dagen mogen wel 48 uur hebben in 2014 voor alles wat je van plan bent!
    Het borduren laat ik voorbij gaan, maar tjeeetje, die deken ziet er wel sùper uit!!!
    Lijkt me ook leuk om helemaal van katoen te doen voor een baby of zo. Ga zo eens even op de site kijken!'Veel plezier met al je projecten en groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie projecten allemaal. Ik zit nu te haken en help ik heb ook nog borduurlinnen gevonden. Dan toch ook maar aan de randjes beginnen? Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Petra, mooie plannen heb je voor het nieuwe jaar. Ik doe ook mee met de gehaakte deken. Het randjesborduren weet ik nog niet.
    Ik blijf je volgen in 2014!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent nog al wat van plan.
    Ik twijfel nog over de randjes.
    Moet ook nog aan het Marker borduurwerk beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi wat leuk. Ik heb me ook over laten halen om mee te doen met de twee randjes. Wij gaan het ook op een lap maken. leuk om straks al die verschillende resultaten te zien. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi je kleuren voor de crochet along, ben heel benieuwd hoe het allemaal wordt........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig plannen genoeg voor het nieuwe jaar!
    Nog even wachten en je kunt beginnen met de randjes.Leuk dat jij ook het anders gaat doen.'kHeb ook geen band genomen,en borduur op 13 draads linnen.
    Succes met al je projecten.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een hoop creatieve plannen heb je weer klaar liggen voor dit verse nieuwe jaar!
    Heerlijk toch?
    We zien het allemaal wel op je blog verschijnen.
    Er wordt wat af geborduurd de laatste tijd, en iedereen aan het randje per week, het lijkt wel besmettelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel plezier met alles. Er ligt geen verveling op de loer. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. veel plezier met je projecten, ik verheug me vast op de updates!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een berg ga jij verzetten! Ik doe ook mee en kijk echt uit naar alles! Veel plezier met al je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kleuren voor de randjes! En ook de haakalong gaat bij jou heel mooi worden. Geniet van alle mooie dingen waar je mee bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Randjes thema voor 2014, leuk!
    Ben benieuwd hoe jou deken wordt.
    Ik ga ook mee doen met de CAL

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel veel leuk handwerk gaan we bij jou dus zien dit jaar, ik verheug me erop!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Succes met al je projecten enig
    Groetjes Joke en een fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat je ook meedoet aan de deken en de merklap, ik doe ook met beide mee (ik was bang dat ik mij zou vervelen uchhum....tegendeel, nu kom ik vast tijd te kort ;o)

    Leuke kleurtjes voor je deken, ik hou hem in de gaten.

    groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.