donderdag 1 januari 2009

Nieuwjaar

Het nieuwe jaar is begonnen. Allereerst iedereen de beste wensen voor dit nieuwe jaar dat het maar een goed, gelukkig en creatief jaar mag worden.

Er staan nog diverse quilt- en borduurzaken die afgemaakt moeten worden. Ik ben niet zo van de goede voornemens maar deze wil ik hier wel neerzetten. dit jaar zou ik heel graag de top van de SBS. Dear Jane en Angels Story Quilt af willen hebben. Of me dat lukt, de tijd zal het leren.

In ieder geval ben ik druk bezig met het maken van klosjes, pas op het is verslavend en erg leuk om te doen.
Verder wil ik jullie vandaag de deken laten zien die ik voor mijn moeder heb gemaakt voor haar verjaardag. Het is een ragtime quilt van ruiten flanel.


Ze is er erg blij mee en gebruikt hem vaak nu het zo koud is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.