zondag 25 september 2016

Latvian Sampler van Wieke

Na lang twijfelen of ik wel of niet mee zal doen heb ik gisteren besloten dat ik een poging ga wagen om mee te doen met de Knit-a-long van Wieke. 

Deze Kal bestaat uit 43 patronen, Wekelijks wordt er een patroon vrijgegeven in o.a. de Fair Isle techniek. Dit gebeurt vanaf 2 oktober.  Er wordt in het rond gebreid op de rondbreinaald wat ik nog niet zo lang kan en doe dus een hele uitdaging voor mij. Gelukkig ga ik binnenkort naar de Fair Isle workshop zodat ik het tweehandig breien al een beetje onder de knie heb.

Dit is het eerste plaatje van de sampler die straks een prachtige sjaal wordt met allerlei technieken.

Ik moet alleen nog gaan bedenken welk garen ik ga gebruiken maar dat komt goed.

Wil je ook meedoen? Hier kun je je aanmelden.
Ik ben erg benieuwd wie er nog meer mee gaat doen.

14 opmerkingen:

  1. Ziet er spannend uit Petra.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes gaat je vast wel lukken. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk er ook over, weet nog niet zeker, heb ok aan de andere KAL meegedaan, wol genoeg liggen, ook andere plannen, dusszzzz, kijk het even aan, jij succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for the translation button. It is a while since I did any Fair Isle.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig is dat. Ken alleen samplers van quilts, maar die bestaan dus ook met breiwerk.
    Ziet er mooi uit zo te zien. Ben benieuwd wat voor moeilijke patronen je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig is dat. Ken alleen samplers van quilts, maar die bestaan dus ook met breiwerk.
    Ziet er mooi uit zo te zien. Ben benieuwd wat voor moeilijke patronen je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke brei along. Hij ziet er mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vreselijk leuk project, een hele uitdaging.
    En wat heb je veel in je vakantie afgemaakt! Prachtig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haihai,
    Hie is het nu net je Sampler? Wil het lukken?
    Knap hoor dat je het gaat proberen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.