woensdag 28 juni 2017

Zo ineens weer een paar NI blokjes, nou ja quiltjes gemaakt

Ik pakte vorige week mijn blokkenboek erbij en zag dat er nog een heleboel voorgeknipte blokken in zaten van de NI quilt.

Wat te doen, de zin is al een tijdje weg dus met goede moed pakte ik een naald en draad en prikken maar en zie hier een hele rij klaar en ja ik ga vandaag zelfs beginnen met het voorbereiden van de volgende rij dus dat beloofd wat.

Hier komen de blokken die ik afgelopen week in elkaar en aan de lap heb gezet:

                                                               Als eerste blok 4                                     


Blok 10


Blok 22


Blok 28


Blok 34


En om de rij af te maken een halve blok 88


Als alles aan elkaar zit het er zo uit.

Erg mooi vind ik zelf dus op naar de volgende blokken.


Sommige blokken zijn net kleine quilts zoveel stukjes maar o wat is het weer leuk om te doen.
Zal ik mijn zin weer terug hebben we gaan het zien.



18 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je verder gaat met de NI. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi je blokken zeg.
    Komt vast goed weer.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt wel een hele prachtige quilt.ik hoop voor je dat de zin in quilten weer terugkomt.Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ja, soms krijg je ineens weer de geest!
    Zien er mooi uit, maar wel een gepriegel hè?
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige blokken, heel; bewerkelijk ook
    Succes verder
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed zeg, zoveel (bewerkelijke...) blokken erbij! En wat wordt het mooi, zo aan elkaar gezet. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch al die verschillende mooie blokken maken? Zie wel dat er hele moeilijke bijzitten met heel veel stukjes.
    Maar het is er altijd maar één en de volgende misschien weer makkelijker.
    Fijn dat je nu weer zin hebt gekregen, zo zie je maar, soms moet je zin maken :-)
    Mooi zoals ze nu aan elkaar zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat velen dit zullen herkennen, gewoon even geen zin. Even iets heel anders. En dan is de zin zomaar opeens weer terug met als resultaat een stapel nieuwe mooie blokjes.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige blokken heb je gemaakt Petra.. SCHITTEREND.. veel prikplezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hou vol Petra want je blokken worden zo mooi. Ben benieuwd naar je volgende blokken. Mijn sashing van de NI zijn veel lichter maar deze diep rode/roze kleur is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Ik heb bewondering voor dat fijne werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat mooi! hier zijn er weer een paar blokjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige blokken, maar wat een werk is ieder blokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh heel bewerkelijke blokken, maar wel super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige NI blokken heb gemaakt !

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.