zaterdag 16 mei 2015

Randje per week en SBS blokken

Er zijn weer een aantal SBS blokken gemaakt.

 Kijk maar even mee:


                                                                     
A5 Posies Round the Square

 
 
A8 Star of the Orient


G2 Oklahoma Dogwood


K8 Grandmother's Fan


K9 Barrister's Block


Ook heb ik een blokje gemaakt voor de Roses Dear Jane nl. L 11

Erg leuk want straks in Deventer kan ik mijn blokje zien in de grote Jane die daar dan hangt.


En ik heb het randje per week voor dit jaar helemaal bijgewerkt.
Dit jaar in het rood en groen omdat dit zo mooi past bij de letterbak waar ik ook druk mee bezig ben maar dat is voor een volgende keer.


27 opmerkingen:

  1. Wonderful blocks.Wonderful Colours Your are sewing with hand? Great.
    I will start this quilt after Dear Jane.
    Wundervolle Blöcke und wundervolle Farben. Nähst du mit der Hand? Großartig.
    Wenn ich Dear Jane fertig habe, will ich SBS starten.

    Greetings from Germany
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie blokjes er bij en wat goed dat je de randjes hebt bijgewerkt. Ik ben al blij als ik het van vorig jaar bijgewerkt krijg. Fijn weekend en veel plezier bij wat je gaat doen. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie blokken en mooie randjes Petra.. een fijn weekend gewenst :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blokken in prachtige kleuren.
    De randjes doen het ook goed.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blokjes gemaakt weer, maak je ze met de hand, lijkt me klein voor op de machine.
    Mooie randjes lap
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige blokken weer erbij! En je randjes zijn schitterend...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your Sylvia's Bridal Sampler blocks and stitchery are just wonderful. Beautiful colors, great projects.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blokken, en mooi borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer heerlijk opgeschoten. Mooi allemaal. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er weer mooie blokjes bijgemaakt. Dat rood wit is altijd mooi. Lekker rustgevend dat je weer bij bent met de randjes lijkt me

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt weer prachtige blokken gemaakt, zien er erg mooi uit. Veel plezier met de volgende. Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie blokken heb je gemaakt en lekker dat je met je randje weer bij bent!! Fijne zondag zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn weer mooi je blokjes. Soms wel een gepriegel hè?
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer wat leuke maar moeilijke blokjes klaar! Vooral die ronde vormen inzetten lijkt me niet gemakkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo dat zijn veel blokjes, lekker hard gewerkt, en je randjes zijn ook weer lekker bij.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie SBS blokken, wat is rood toch mooi! En een DJane van rozenstoffen, wat leuk, ik ben benieuwd! Mooi je nieuwe Randjeslap!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoor, die rode SBS. Die randjes blijven ook leuk he!!
    Groet, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zijn toch heel bewerkelijke blokjes, zó leuk. Wat zal dat straks in Deventer weer een feest zijn.
    Je randjes lap wordt ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie blokjes voor je SBS. Ben benieuwd straks naar de hele quilt in Deventer.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je mooie SBS blokken gemaakt !
    Je randjes zijn ook erg mooi, mijn lap van vorig jaar is nog niet af, ooit ga ik er wel verder mee.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ben je druk en wat een mooie blokken! Veel plezier met je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat zal een mooi quilt worden en je randjes zijn heel mooi
    Groetjes uit Zweden en een fijne pinkster

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie blokjes, lijken me niet makkelijk om te maken...maar dan is het extra leuk als ze af zijn! En dan ook nog zo'n mooie randjeslap, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat wordt een mooie rooie, jouw SBS! Leuk hoor, helemaal mijn lievelingskleuren.
    Ik ben hem nu voor de 2e keer aan het maken, maar dit keer met rozen- en provencestofjes!
    Helaas gaan wij volgende week op vakantie, anders kwam ik zéker je rozen-dear-jane blok even bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.