zaterdag 11 april 2015

Weer een nieuw SBS blokje erbij en nog veel meer

Eerst wil ik mijn randje van de week van 2014 laten zien. Na lang zoeken had ik eindelijk de juiste kleur kant gevonden en de satijn waarmee ik hem wilde voeren.

Ook hebben we een klos op maat laten maken.

Ik ben er erg blij mee.







En ik ben gestart met het randje per week 2015.
Deze keer in rood en groen omdat dat zo mooi bij de letterbak staat die ik ook in deze kleuren aan het maken ben.
Dit randje wil ik als schellekoord op gaan hangen als hij eenmaal klaar is.


De afgelopen weken heb ik weer flink zitten borduren aan de Autumn at Hawk Run Hallow sampler.
Hij is nu echt bijna klaar. Ik ben zo blij.


En ik ben bezig met een nieuwe HAED.
Snow heet ze zo mooi vind ik. Straks komt er garen in wat je tegemoet sparkelt.
Ik zie haar hier al aan de muur hangen.


En ben ik helemaal weg van dit patroon van HAED de Sistene Chapel.
Erg groot maar zo mooi.
Dus wie weet begin ik ook daar aan als ik eea afheb.


En als laatste het blokje wat ik deze week heb gemaakt voor de SBS quilt.
Het is blokje G 1.

Zo en nu verder borduren het is er heerlijk weer voor.







25 opmerkingen:

  1. Je hebt een actief weekje achter de rug. Leuk die klos zo. Je andere borduurtjes zijn ook erg mooi,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie werken heb je onderhanden ...!
    Fijn weekend..;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie werken heb je onderhanden ...!
    Fijn weekend..;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige borduurwerken! Mooi dat randje zo op die klos.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Druk bezig geweest zeg, je randjes zijn erg mooi geworden.
    En ook weer een blokje.

    Fijne week groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om dat kantje aan het randje per week te naaien, ziet er heel mooi uit zo.
    Dat borduurwerk van die vrouw met Libelle vleugels lijkt me moeilijk maar erg mooi als het klaar is.
    Je bent druk bezig met al je borduurwerken. Kan nu fijn weer in de tuin (nou ja vandaag even niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent lekker bezig geweest, je randjes-lap van 2014 is super geworden, die van mij moet ik nog naam en jaartal er in borduren. Ook je andere borduur-projecten zijn prachtig. Mooie kleuren heeft je SBS blokje!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie projecten laat je weer zien,prachtig.
    Fijn weekend toegewenst,groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige borduurwerken! Je randjes van 2014 zijn schitterend afgewerkt zo, en die van 2015 worden ook heel mooi. Weer een prachtig SBS-blokje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi updates. En een erg mooi HAED ben je aan begonnen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAT maak je prachtig borduurwerk
    De randjes zijn ook mooi. De klos vind ik geweldig.
    De mijne hangen als schellekoord.
    Fijne Zondag Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je randje van 2014 mooi geworden. Leuk je nieuwe borduurprojectjes. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi is je Randjeslap van 2014 geworden, prachtig die rood satijnen voering met dat kantje. Leuk dat je zo lekker aan het borduren bent. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie projecten. Je hebt de turbonaald aangezet, geloof ik. Dat borduren heb ik zo'n bewondering voor, dat zie ik niet meer zitten. Nog een hele fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je randjes-lap plus klos is SUPER geworden Petra.. veel plezier met alles :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig is de randenlap geworden met deze mooie afwerking! Ook de borduur en quilt projecten zijn zo mooi, je ziet dat ze met liefde en passie gemakt worden!
    Veel plezier en succes XXX Hetti

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat laat je een boel mooie werkjes zien.
    Heel veel plezier met het borduren en patchwork.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig je randjes.
    Succes met alle andere mooie werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend je randjes, en je quilt werk
    Fijne week groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi, al dat borduurwerk. Ik vind de afwerking van je randje per week ook echt prachtig, zo fijntjes. Je kan echt zien dat je dat met liefde doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je randjesrol is prachtig geworden. Jij hebt er wel helemaal een eigen draai aan gegeven. Hele mooie afwerking. Je hebt ook nog leuke werkjes onderhanden. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allemaal mooi! Wat een boel steekjes heb je weer gemaakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ben je druk bezig, heb even zitten genieten van al dat moois! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig die Hawk Run Hallow en die HAED vind ik ook prachtig!! Ik ben héél benieuwd hoe die er verder uit komt te zien. Dat ga je dan met glinsterend garen borduren of komen er kraaltjes o.i.d. in?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Meid meid, die handen van jou staan niet stil...lijkt me best moeilijk zo'n HEAD! Veel succes en plezier! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.