zondag 22 februari 2015

Nearly Insane februari 2015

Ja het is zover ik kan laten zien welke blokken is deze maand heb gemaakt:

Hier zijn ze:

Als eerste blok 3


Dan blok 9


Half blokje nr 89


en weer een halve nr 96


En hier zoals ik ze nog even in het totaal vast moet gaan zetten weer een rijtje af.


Mijn blokjes zijn trouwens wel wat kreukelig dat komt omdat ik ze niet strijk als ik ze afheb.

Op naar de volgende rij eens kijken of ik die in maart af kan krijgen????

Zo en nu even kijken wat de andere NI deelnemers hebben gemaakt deze maand.

33 opmerkingen:

  1. Wat mooi en wat flink, die van ij ligt al jaren in de kast in een doosje. Voor ooit, om er weer blokken bij te maken. Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en wat flink, die van ij ligt al jaren in de kast in een doosje. Voor ooit, om er weer blokken bij te maken. Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zijn weer PRACHTIGE plaatjes en PRACHTIGE blokken Petra.. !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het zijn weer PRACHTIGE plaatjes en PRACHTIGE blokken Petra.. !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooie blokken!!!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het knap hoor dat je nu doorzet, mooie hoek geworden.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blokken, da´s toch wel heeeel veeeel werk zo´n nearly insane!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb bewondering voor NI quilters. Ik vind sommige blokjes van de Dear Jane al te veel stukjes hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blokjes en leuk om al zo'n rijtje te zien. Stofjes van de eerste heb ik ook in mijn assortiment. Veel succes met de volgende rij en fijne avond. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk vol bewondering naar deze mooie blokjes. Super zeg. Petje af, al die kleine stukjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geworden je blokjes. De volgende rand in maart klaar.... ja maar die is wel langer dan de vorige, zo gaat het steeds, totdat je weer kan minderen.
    Maar wel leuk dat je de quilt zo lekker ziet groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie blokjes heb je gemaakt!
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je blokjes zijn zo mooi en de puntjes en hoekjes perfect gemaakt kijk uit naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent lekker opgeschoten met je nieuwe blokken, mooie kleuren gebruik je hiervoor. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi je blokken, en al een hele rij. succes de volgende maand
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor, wat ziet dat er toch priegelig uit, zulke kleine stukjes allemaal, ik bewonder degenen die deze quilt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie blokken en ja bij mij is het ook altijd rommelig,..
    Strijken doe ik ook nooit,..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie blokken. Wat een werk met zulke kleine stukjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie blokken en die rode sashing vind ik prachtig, het geeft zo'n warmte aan de quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt mooi en goed gelukt, je NI-blokken!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tijdrovende blokjes, maar je hebt weer rijtje af. Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie blokjes waar zo te zien heel wat uurtjes in zijn gaan zitten.
    Succes.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige NI blokjes heb je gemaakt ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie blokjes heb je gemaakt. Ik vind het heel dapper om aan deze quilt te beginnen. Het gaat zeker heel leuk worden
    groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Datz al een schitterende quilt worden
    Fijne dag groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat prachtig, Petra!! Heel mooie blokken zijn het. En het geheel ziet er ook al geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het lijkt me heerlijk om zo'n NI af te hebben en dan te zien hoe mooi het geworden is. Maar ik weet niet of ik ooit de moed zal hebben eraan te beginnen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige blokken, succes met de volgende rij! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie blokken en goed dat jullie samen aan de NI werken.
    Dat is een goede stok achter de deur.

    groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.