zaterdag 15 november 2014

Een nieuwe indeling en plannen voor de komende herfst en winter


Ik ben er even voor gaan zitten om mijn blog iets anders in te delen.

De quilts die af zijn hebben een eigen pagina gekregen.
Zie hier links bovenin de pagina naast de startpagina die mijn quilts heet.
De tops die nog gequilt moeten worden staan nu aan de linkerkant samen met enkele WIP's ofwel work in progress quilts. En dat zijn er meer dan ik had bedacht.
Dit is ook de reden dat ik uiteindelijk besloten heb om mij niet op te geven voor de Stonefields quilt ik moet eerst heel veel afmaken.



Komende winter hoop ik een twee of drietal quilts doorgepit te krijgen.
1. King George
2. Pockets of Posies
3. Antieke
en misschien ook nog
4. Antieke van Guute en
5. De Grandmothers Choice quilt en de 
6. Life is Beautifull 




Verder ben ik druk met Phebe zoals jullie wel weten deze hoop ik eind deze maand af te hebben.
en de Mysterie van Di Ford eind dit jaar.

En ach dan ga ik elke week een blokje maken voor de Dear Jane en de SBS en elke maand een blokje voor de NI.

Dat is wel genoeg voor deze herfst/winter denk ik.

Ook hoop ik een eind op weg te komen met de borduurwerken waar ik mee bezig ben.
Volgende herfst moet in ieder geval de Dear Jane af zijn en de sampler Autumn van Carriage House Samplings.



Zo en nu even een halt toeroepen want als ik het allemaal zo lees kom ik nu al tijd te kort.

Nu ik mijn woonkamer bijna klaar heb is er ook weer veel tijd voor lezen van blogs. Ik heb nl. nieuwe vloerbedekking gekregen en een nieuwe bank gezien en besteld.
En ja als je daar dan toch mee bezig bent dan moet je heel veel opruimen en uitzoeken.
Ik heb een geweldig borduurhoekje voor mezelf gecreeerd en ben bezig met het maken van een groot borduurraam van hout die je ook nog uit elkaar kunt halen zodat je als je er niet mee bezig bent je hem kunt opruimen. Een heel gepuzzel maar wel erg leuk om te doen.


Iedereen een heel fijn weekeinde gewenst en tot de volgende update.




36 opmerkingen:

  1. Een nobel streven Petra! En wat zijn je toppen TOP!
    Ik heb er ook nog een paar in de wacht!!
    De verleiding is helaas altijd zo groot om aan iets nieuws te beginnen.
    In ieder geval succes met je planning, fijn weekend verder, groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie projecten en goede voornemens. We gaan je er in volgen. Een fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je met mooie dingen bezig! Ik ben zelf (nog) geen quiltster maar ik zie wel dat ze stuk voor stuk erg mooi worden. Het is vast lekker voor jezelf om alles weer even op een rij te zetten en duidelijk te krijgen wat er nog onder handen is. Wat ik me afvraag is of je misschien een 'hekel' aan doorpitten hebt? Dat lijkt mij in ieder geval een enorme klus!
    Je voornemen is in ieder geval hartstikke goed, nu maar hopen dat er geen nieuwe uitdagende projecten in beeld komen ;-)
    Succes met het verder werken aan al dat moois.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken het precies: zoveel leuke dingen om af te maken! Je Autumn-sampler is heel mooi! De christmas-sampler is ook enig om te maken, maar wel heel veel werk.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een hoop mooie dingen waar je aan bezig bent en die je allemaal wel graag wilt afmaken!
    Is wel fijn om even niet met iets nieuws te beginnen en lekker te genieten van de "oude" om die te gaan quilten.
    Daar ben je wel een jaartje (of meer) zoet mee zou ik zo denken.
    Fijn om straks in je mooie kamer op de nieuwe bank te gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij weet wat doen tijdens de lange wintermaanden.
    Veel plezier ermee en ik kijk al uit naar het resultaat hier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi werk allemaal, heb je quilts op Mijn Quilts allemaal bewonderd.
    Ook waar je nog mee bezig bent, prachtig.
    Hoop dat het lukt allemaal wat je van plan bent,
    Zou toch jammer zijn, dat ze verstopt blijven liggen.
    Succes er mee.
    Fijne Zondag
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn grootse plannen maar dat is wel goed voor een mens, zo houd je de zaak op een rijtje en komt er ook nog iets af.

    Lieve groeten van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een goede voornemens. Ik moet ook echt weer eens aan het quilten slaan. Succes met alles, enne we gaan het hier helemaal mee beleven

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pjoe je hebt leuke klusjes deze winter, maar je bent niet de enige, ik doe met je mee. Met een fijne werkplek moet dat wel goed komen.

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je toch schitterende projecten onder handen! Goed hoor, al die plannen. Ik verheug me erop alles hier de komende tijd te zien langskomen. Veel plezier en succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt prachtige tops. Het zal je een enorme voldoening geven als ze af zijn! Mooie voornemens! Wij quilters hebben allemaal meer uren in de dag nodig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aan werk geen tekort.Hoop dat je slaagt in je planning.Heb hier ook een berg tops liggen die wachten om gequilt te worden,maar das nu iets dat ik niet zo graag doe.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik maak geen planning meer maar heb mij voorgenomen om eerst de dingen af te maken die nog liggen te wachten.
    Heel veel plezier met alles waar je mee bezig bent.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie herindeling van je blog. Je mooie quilts (en in wording) komen ze mooi in beeld. HahaJe bent er vroeg bij met goede voornemens,maar ze zijn allemaal de moeite waard om af te maken. En dat niet (voorlopig) aan iets nieuws te beginnen dat herken ik en zo te lezen meer mensen. Geniet vooral van je hobby en een fijne dag. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, telt jouw winter 12 maanden of zo? Wat een plannen! Ik hoop dat je er een heel eind door heen komt! Veel plezier met al je leuke werkjes.
    Groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoooo, dat zijn heel ambitieuze plannen! Maar wel hele mooie! Wat een mooie top, ben er zelf nu ook mee bezig, maar nog niet af. Succes met alle plannen, ik volg het graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ambitieus! Ik houd er ook wel van, lekker plannen maken. Maar drie quilts doorpitten in één winter? Je moet wel een tovernaald hebben! Ik ben heel benieuwd hoe ver je komt en lees graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hoeft je dus echt niet te vervelen. Je hebt er ook al heel wat af. Mooi om ze zo bij elkaar te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een goede voornemens....ik denk ook steeds: dat kan in de herfst en winter, maar inmiddels is het alweer half november. De tijd vliegt. Quilt je met de hand door? Wat daar gaat toch heel wat tijd inzitten. Veel succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja altijd goed om een overzicht te maken dan zie je wat er allemaal is!
    Mooi je borduurwerk enne hier ligt het patroon ook maar... nog geen steek gezet.... ik wil eerst de randjes af hebben voor ik iets nieuws ga beginnen... zo heeft iedereen wel iets denk ik.
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een plannen Petra, veel succes met alle voornemens. En je quilts mogen er wezen. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat mooi zo de balk bovenin dat wil ik ook al heel lang maar het komt er nooit van! het borduurwerk is prachtig zeg! en je quilts ik ben poepie jaloers
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk om alles op een rijtje te zetten en op te ruimen, zowel op je blog als in je woonkamer. Verstandig dat je eerst dingen af gaat maken voordat je aan iets nieuws begint, anders kom je er nog in om. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lijst ; 0) je hebt wel veel leuks en moois om uit te kiezen zo :0))
    Straks op je nieuwe bank ook !

    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ben je druk met alles en ook nog met een borduurraam aan het maken. Ik ben benieuwd. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh jeetje is zie het al, dat wordt de kachel hoog stoken deze winter want als je al die dingen wilt halen dan mag je wel hele nachten op blijven. Ik bewonder je werklust hoor. Zoveel prachtige tops die daar liggen te wachten. wauw, geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kom dan maar in Zweden wonen, het is nu al donker en het begint net te Zweden, dus heel veel tijd om dit moois af te maken
    Groetjes uit zweden een fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Tjonge, je hebt je wel veel voorgenomen,
    ik ben de dear Jane aan ´t quilten en dat is me toch een klus!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow. De quilt King George is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat maak je een prachtige quilts en een leuk blog. Ik ben je nieuwste volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jij hoeft idd van de winter niet stil te zitten. Leuk dat je al die mooie werkstukken op een aparte pagina hebt gezet, alles in een oogopslag en genieten. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ontzettend veel moois! En je gaat je beslist niet vervelen de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterende quilts heb je weer gemaakt.!
    Ik zit er echt van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.