zondag 19 oktober 2014

Phebetijd

Gisteren was ik weer in Zutphen bij de Phebebee.
Het was er erg gezellig en ik kwam weer vol inspiratie thuis.
Want ja als je in de winkel bent bij Petra Prins tussen al die mooie nieuwe stoffen, quilts, muffins met prachtige lapjes, prachtige quilts ziet hangen en tevoorschijn ziet komen dan kan het niet anders dan dat je zeer geïnspireerd thuis komt.


Dus meteen verder met de sterren waar ik er al heel veel vanaf heb. En vandaag lijkt het wel of het vanzelf gaat. Nog maar een paar en ze zijn klaar.
Dan is het aan de sashings zetten en aan Phebe die dan bijna klaar is.

Hierboven een kleine sneekpeak.

Nu ik nog vol inspiratie zit ga ik maar snel verder.
Dus nog geen NI blokje of iets anders maar eerst
Phebe klaar, ik hoop dit eind oktober voor elkaar te hebben.



29 opmerkingen:

  1. Dat wordt heel mooi en lekker bezig zo te lezen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Phebe wordt ik altijd zo vrolijk... Het middenstuk is in één woord schitterend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ga je snel, prachtig! Kan me voorstellen dat je veel inspiratie gekregen hebt, lekker even doorzetten. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt dat mooi. Wat moet dat fijn zijn om aan te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een groots werk, heel mooi quilt
    Fijne dag Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij wordt heel mooi, nog even doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je sneakpreview ziet er al prachtig uit! Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er al mooi uit! Ik kan me voorstellen dat het heel veel werk is, maar het resultaat mag er vast zijn, echt iets om trots op te zijn!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes met de laatste lootjes/weekjes hoor !

    groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je Phebe ziet er prachtig uit, succes met de laatste loodjes.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooie blokken. Het wordt schiterend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig wat wordt die mooi.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het wordt een prachtige quilt en je schiet ook lekker op.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja zo'n winkel is erg verleidelijk, heerlijk zo'n bee met gelijkgestemden. Je Phebe wordt erg mooi. Ik vind dat je een mooie stof voor je sashings hebt gekozen. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Petra, wat schiet je lekker op met Phebe.
    Gelijk heb je dat je nu even doorstoomt, echt prachtig.

    Lieve groet Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. inspiratie is zeker zo belangrijk als tijd en stofjes en petra prins en haar team hebben daar zoveel van.......heerlijke winkel;

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat wordt hij mooi. Het moet heerlijk zijn om hem af te maken. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige Phebe! Hij staat bij mij ook nog op de lijst voor ooit! Je mag er met recht trots op zijn.
    Groeten, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Práchtig, jouw Phebe! Echt heel mooi! Geniet van het werken eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kunt maar een ding te gelijk en ik vind je phebe prachtig worden. Toch ben ik ook wel nieuwsgierig naar je Nearly Insane. Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Als je het vlug zegt is ie gisteren klaar. Je moet er nog veel aan doen maar hij wordt prachtig hoor. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben zo benieuwd of je het af krijgt! Succes! Het wordt in ieder geval heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige quilt en in zulke mooie kleuren Guusje! Fijn dat je het virus weer te pakken hebt, ik blijf genieten ;-))
    XXX Hetti

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb heerlijk op je blog zitten lezen. Leuk om te zien dat jij zo veel projecten hebt en hoe mooi het allemaal wordt. Zelf probeer ik ook om nu wat meer af te maken, net als jij. Het is natuurlijk elke keer leuk om iets nieuws te beginnen maar het is nog leuker om iets af te maken. Fijne week, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.