zondag 10 augustus 2014

Wat ik zoals wel en niet heb gedaan.

De afgelopen weken heb ik niet zoveel gedaan. Ik ben erg druk geweest en erg moe. Nog een paar weekjes en dan heb ik vakantie en kan lekker een paar weken bijtanken. Ik heb er nu al zin in.

Nog heel erg bedankt voor de reacties op de cookies. Ik doe er niets mee en hoop dat ze vanzelf verdwijnen.

Nu even laten zien wat ik wel heb gedaan.
Een beginnetje gemaakt aan het Antique Fabric patroon van HEAD. 
Wat zijn het toch prachtige patronen met heel veel steekjes.
Ik heb  voordat ik eraan begon dan ook hier en daar eens tips verzamelt en dit is het resultaat.
Nog niet zoveel maar elk steekje is er een zeg ik dan maar.


En ik heb drie huisjes en 2 ohiosterren gemaakt voor Phebe.


En dat was het weer. Zoals ik al zei niet veel maar dat komt wel weer.

O ja nog even dit, door mijn beperkte energie kom ik er even niet aan toe om op jullie blogs te antwoorden maar ik lees ze wel Ik geniet dan ook erg van al het moois wat jullie laten zien en gemaakt hebben.
Zodra ik weer volop in de energie zit reageer ik ook weer.


19 opmerkingen:

  1. Toch wat leuks gedaan.
    Hoop dat je je energie terugvind tijdens je verlof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rustig aan en straks lekker genieten van je vakantie.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet maar zo denken, de boog kan niet altijd gespannen staan. Lekker je eigen tempo aan houden. En je hebt toch weer wat steekjes gezet en een paar blokjes van Phebe klaar.
    Sterkte nog even en dan lekker vakantie.

    Lieve groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niets zo fijn als je erg moe bent om rustig op de bank met een blokje of een borduurtje bezig te zijn.
    Gedachten lekker op nul, nou ja niet helemaal, maar bijna.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zachtjes aan maar Guusje en genieten van de momenten dat je energie genoeg hebt om wat te ondernemen. Fijn dat je een vakantieperiode in het vooruitzicht, dan kan je even lekker bijkomen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor. Hoop dat jeevenje snel weer beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar je was wel druk,ook al heb je niet veel gedaan,en dat kost ook een hoop energie hoor.Toch heb je wel wat gedaan en ik denk meer dan hier.Nog even en dan heerlijk vakantie houden.
    Sterkte en succes met borduren.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk straks vakantie, hoop dat je kan genieten,
    Toch nog wel wat gedaan.
    Hier gaat wat handwerken betreft ook wat minder.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, de HEAD waaraan je begonnen heb is een mooie! Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed zo luisteren naar je lijf. Je laat toch weer hele leuke dingen zien. Lekker uitkijken naar je vakantie en dan weer een beetje bijtanken. Geniet maar van de dingetjes die je wel doet en een fijne dag. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk een vakantie in zicht en toch weer leuke werkjes gemaakt. Groetjes van Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker rustig bezig zijn is toch prima. Gewoon je eigen tempo en doen wat je leuk vind. Ik wens je alvast een fijne vakantie toe.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je bijna vakantie hebt, nog even volhouden. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van je vakanntie
    Mooi handwerk
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geniet straks van je vakantie en neem je rust waar nodig

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat dapper dat je aan een Head bent begonnen, het lijken me behoorlijk ingewikkelde en uitgebreide patronen.
    Heerlijk vooruitzicht dat je vakantie er aan komt, geniet er van en sterkte met de laatste loodjes. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ondanks je weinige energie toch nog heel wat werk verzet. Wens je een hele fijne, relaxte vakantie toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je merkt het zeker wel, je bent niet de enige met weinig energie of tijd om te schrijven en te reageren, maar ben heel benieuwd naar jouw schitterende borduurwerk!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.