donderdag 3 juli 2014

Wat zal ik doen?

Jullie kennen vast allemaal wel het liedje waar de tekst in voorkomt:
Wat zal ik doen?

Hoe ik daar zo opkom nou, ik heb ineens weer enorm veel zin om iets te gaan doen aan de stapel ufo's die hier liggen dus ik dacht wal zal ik eens gaan doen of beter welke zal ik eerst eens even op gaan pakken:

Zal ik deze gaan quilten?



Of de LIB


Of de Pop


Of de mooie King George


Of de Antieke of Grandmothers Choice of zal ik maar weer eens met volle moed verder gaan met Phebe


Of het eerste blok afmaken van de Gossip in the Garden quilt die ik zo leuk vind en van jaren 30 stofjes ga maken


Of zal ik hier mee verder gaan.
Ik ben er even mee gestopt omdat ik de bloemen niet mooi geappliqueerd krijg.


Of de randjes van de laatste twee weken erbij aan prikken, het wordt al een hele lap

'

Of werken aan de tweede rol een smal randje voor mijn vriendin


Of verder werken aan dit blok van de Antieke Wedding Sampler van Di Ford


Of zal ik jullie zien wel dilemma, dilemma.

Ik ga er nog heel even over nadenken.
Wat het wordt dat zullen jullie binnenkort zien, zo moeilijk kiezen want alles is zo leuk om aan te werken en dan heb ik nog niet eens alles genoemd en dat zal ik ook nog maar even niet doen.

Fijne dag en geniet van het mooie weer en al het mooie voetbal en de Tour de France die er ook weer aan zit te komen.


34 opmerkingen:

  1. Wat heb jij mooie ufo's. Het is inderdaad geen makkelijke keuze aan welke je eerst wil verder werken, ze zijn dan ook allemaal heel mooi.
    Veel plezier en succes met het kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat lijkt me ook moeilijk, ze zijn inderdaad allemaal erg mooi,ben benieuwd op welke de keuze valt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad moeilijk kiezen,.. wat een mooie projecten,...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal mooie projecten en dat is lastig kiezen! Succes hoor, groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal mooie projecten, maar ja wat eerst...?
    De verleiding om aan iets nieuws door te gaan, is altijd zo groot hè?
    Succes met kiezen, groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk om te lezen en zo herkenbaar, maar de projecten zijn allemaal even mooi hoor.

    Groetjes van Ria '0))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn allemaal súper MOOI en éven PRACHTIG .. dan is 't inderdaad moeilijk kiezen Petra.. véél knutselplezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk zeg ik: ga lekker verder met de AWS van Di Ford.
    Maar dat komt omdat ik daar zelf mee bezig ben.
    Maar misschien iets gaan quilten, dan heb je gelijk een affo.
    Al die leuke nieuwe projecten ook, zo verleidelijk om steeds iets nieuws te beginnen, want het is allemaal zo leuk.
    Sterkte er maar mee, hoop niet dat je er van wakker ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat veel UFO's, je kunt lekker kiezen, alles ziet er geweldig mooi uit!

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja moeilijk om te kiezen he Petra! Ik hoop dat je niet bent blijven dubben maar een keuze hebt gemaakt, je hebt zoveel moois liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je schrijft elk project op een briefje en gooit ze in een bakje en dan haal je er een uit.... tenminste als je net zo slecht kan kiezen als ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een mooie Ufo's! Misschien eerst die afmaken die bijna klaar is?
    Succes met kiezen.
    zonnige dagen
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet te lang over nadenken, allemaal verloren tijd. Ze zijn stuk voor stuk mooi. Snel beginnen ;-))
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kies maar wat. Ze zijn allemaal even mooi en zonde om te laten liggen. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig zijn ze stuk voor stuk. Maar oei, zijn dit niet een beetje veel projecten? Ik geloof dat ik helemaal radeloos zou worden van alles wat nog af moet. Is dit mijn voorland, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allemaal prachtig, inderdaad! Wat ik me afvroeg: hoe appliceer je die bloemen bij de Mystery van Di Ford? Echt appliceren of gebruik je Vliesofix? Bij mijn enige ervaring met Broderie Perse gebruikte ik vliesofix, waarna ik ik het lapje met een festonsteekje vastmaakte. Werkt dat bij jou niet ook?

    Groetjes en veel plezier! Wat is het uiteindelijk geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bloemen van de Mysterie appliceer ik niet met Vliesofix maar als needleturn, zo wordt het ook aangegeven in de Quiltmania. Dat is op zich niet zo moeilijk maar ik kom steeds niet uit. Wat ik dan doe is even wegleggen en verder gaan met een volgend blok.

      Verwijderen
  17. Wow, wat veel en allemaal zo mooi. Zou voor de Pop gaan, ben heel benieuwd hoe die er als affo uit gaat zien. Alleen zou ik het vandaag niet doen (lol). Veel te warm. We zien wel wat het wordt. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je veel prachtige dingen onder handen zeg, sterkte met kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als je echt niet kunt kiezen kun je altijd nog aan een heel nieuw project beginnen :-) Grapje, Ze zijn allemaal prachtig en het allemaal waard om af te maken. Succes met kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Of.... of.... of.... ja, dat klinkt heel bekend! Mooie projecten allemaal..... ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat moeilijk, het zijn allemaal mooie projecten, kan je er niet een blind kiezen(lol) fijn weekend groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mijn dag begint goed om naar al dit moois te kijken
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit noemen ze soms keuzestress. Maar je kan het ook positiever zien. Zoveel moois en allemaal waard om aan te werken. Neem gewoon die, waar je nu het meeste zin in hebt. Dan heb je ook het meeste plezier eraan.
    Veel succes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, dat is zeker moeilijk kiezen, want het ene project is nog mooier en leuker dan het andere! Misschien per dag van de week een ander project? Trouwens... ik ben ook bezig met de Mysterie van Di Ford, en bij mij worden de b.p.-bloemen het mooist door gewoon te appliceren. Maar het is wel heel erg veel broderie-perse...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh jeetje dat zijn zeker dilemma's. Nog zoveel om af te maken. En allemaal even mooi. Ik geloof ik zou voor King George gaan. Die is zo mooi (zucht)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oo ik lees het al jij hebt zoveel mooie dingen om af te maken vervelen is bij jou ook niet aan de orde.
    Fijn weekend.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat schitterend allemaal!! Echt prachtig! Tja, en daar dan een keuze uit maken... Moeilijk! Geniet maar van al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat heerlijk dat je kan kiezen, en alles ZO MOOI!! Ben benieuwd wat het is geworden vast geen doorpitten te warm hihihi. Fijn weekend knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ze zijn allemaal zo leuk om aan te werken! wat een moeilijke keus heb je jezelf voorgelegd :0) succes met kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heerlijk die keuzes, maak er eern en morgen weer een ander. enne zik zou even mijn blog lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jeetje, wat laat je een mooie dingen zien. Ik kan niet kiezen, maar ik hoop dat je ze allemaal afmaakt en hier laat zien.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jeetje ik zou gek worden met zoveel projecten (LOL)
    Ik zou zeggen diegene waar je het verst mee bent, maar ik las al in je volgende blog dat het de Phebe geworden is.
    Veel succes met het afmaken.
    En de andere mooie projecten.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.