maandag 28 juli 2014

Phebe, give away en de randjes

Als eerste wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige log. Het heeft me erg goed gedaan.

Nu weer verder met leuke dingen maar eerst nog een vraagje.
Krijgen jullie ook steeds als je een logje schrijft dat je cookies moet accepteren?
Ik wil dat helemaal niet en wat doen jullie met deze melding? Ben erg benieuwd.

Door de enorme warmte waar ik slecht tegen kan heb ik een inhaalslag gemaakt met de randjes.
Bij mijn randjeslap heb ik een extra randje toegevoegd ivm de vliegtuigramp. Dit randje is ontworpen door een dame die op de facebookgroep zit.
Ik vind het een respectvolle toevoeging omdat we dit nooit mogen vergeten.

De smalle randjeslap wordt voor mijn vriendin omdat ze zelf niet meer kan borduren.

Hier zijn ze dan:


Het wordt steeds moeilijker om de grote randjeslap op de foto te krijgen maar ik heb een poging gewaagd.

En wat had ik weer een geluk de give away gewonnen bij Marion.
Ik vind hem prachtig en zal hem dan ook deze weken gaan maken tussendoor.
Marion bedankt.


En ik heb een paar Ohiostars gemaakt voor Phebe.
10 in totaal dus ik hoef er nog maar 70 te maken.


Na deze sterren stop ik ermee, ik heb er veel over getwijfeld dan weer wel helemaal dan weer niet dan weer wel en nu ben ik eruit. Ik stop ermee na de sterren, ze is dan ongeveer 1.80 cm in het vierkant. Ik ben bang als ik er verder mee ga ik haar nooit af zal krijgen en ik vind haar dan klaar. Dus op naar de laatste sterren want ik mag aan niets anders meer werken van mezelf totdat ze af is.
Dus op naar de volgende sterren.

25 opmerkingen:

  1. Dit wordt een bijzondere randjeslap met de verwijzing naar de vliegramp. Mooi gedaan. Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, succes met de laatste sterretjes. Nu gelukkig minder warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoef geen cookies te accepteren ...

    t gedichtje van je vorige bericht lees ik net ....
    toevallig las ik dit voor een nichtje (zij kon het niet hardop

    voorlezen) toen

    haar schoonmoeder (is mijn tante) geheel met onverwacht
    overleed en vrijdag begraven werd...
    Sterkte nog gewenst voor het gemis van je broertje !

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een MOOIE update Petra.. veel knutsel- en borduurplezier :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je randjeslap wordt heel erg mooi, en wat bijizonder, de verwijzing naar de vliegramp erin verwerkt. Heel veel succes met de sterren voor Phebe, maar ze wordt echt prachtig. En proficiat met het winnen van de mooie give-away!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooooo, je bent streng voor jezelf, maar dat is waarschijnlijk de beste manier! Leuk dat je een give-away gewonnen hebt. En nee, ik krijg geen cookies melding, wel een foutmelding, maar die klik ik weg en dan kan ik gewoon aan de slag. Geen idee wat dat is. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie randjes heb je gemaakt en je sterren zijn prachtig. Ben benieuwd na de volgende,..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie werken laat je zien. Schattig zijn ze jouw randjes.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige randjes en wat lief dat er eentje maakt voor een vriendin. Phebe heeft veel sterretjes en als het daar bij blijft ziet ze er prachtig uit. Mooie sterretjes heb je al gemaakt.

    Liefs van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je een bezige bij,in de zomer komt er niet zoveel uit mijn handen.
    Mooi je randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie sterren. Ben heel benieuwd hoe het straks als het klaar is, eruit ziet. Met de cookie melding doe ik niets.
    Geeft tot nu geen problemen. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi de randjes en heel mooi de speciale rand voor de ramp.
    Lief om ook voor je vriendin te borduren
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zo deze Randjeslap met de speciale verwijzing en wat lief dat je er nog een voor je vriendin borduurt.
    Succes met je sterretjes!
    Heb ook cookiesvraag bij de mail en bij alle blogs die ik lees.Doe er niets mee en dat gaat tot nu goed.
    Nog slecht weer gehad vandaag?
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi gebaar dat extra randje. Zo doet ieder op zijn eigen manier iets.
    Succes met de laatste sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook een klein Phiepje is mooi. Helemaal als ik je sterren zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja als je de cookies niet ja aandrukt dan kan je niet op je site, maar zo gauw ik er dan af ben, dan maak ik mij computer schoon
    Je randjes zijn schitterend, en de sterren schitterend
    Groetjes uit een warm Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goed idee om na de sterren te stoppen met de quilt.
    Het is dan toch een grote quilt geworden, en het is ook zo leuk om weer met iets nieuws te beginnen.
    Je hoeft toch ook helemaal niet alles te doen zoals het er staat?
    Mooi zo'n extra vliegtuigramprandje dat je geborduurd heb.
    Meestal klik ik niet op cookies, maar soms kan je een site niet op zonder er op te klikken, best lastig maar het schijnt er bij te horen tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je veel gedaan de laatste dagen, je randjeslap wordt een heel borduurwerk.
    Ik heb geen last van de cookiesvraag als ik een blogje plaats. Als je nergens op klikt kan je dan wel een berichtje plaatsen? Dan omzeil je het misschien.
    Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk he al die randjes en zo leuk om te doen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi wordt je randjeslap, goed dat je het speciale randje toevoegt. Je sterretjes vind ik prachtig.
    Zolang het lukt zonder cookies te accepteren kun je het ook zo laten. De mensen die zeggen geen last van de cookievraag te hebben,hebben ze waarschijnlijk toch al eens geaccepteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Betekenisvol, dat extra randje in je lap.
    En je sterren vind ik prachtig, ben groot fan van je Phebe!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige sterren en je randjes zijn echt gaaf, leuk dat je ook een rolltje gaat maken, kost echt niet veel tijd!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooie sterren, ik vind ze prachtig en goed dat je de beslissinmg neemt om hem niet groter te maken, knap van je

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig je randjes en bijzonder om het speciale randje te maken. Ik ben benieuwd naar al je sterren samen. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi, succes ook met de ohiostars!
    Ik heb het vorige berichtje ook gelezen, het valt niet mee, weet ik uit ervaring, ik denk aan je en bid voor je, ik hoop dat je dat opbeurd.
    lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.