dinsdag 10 juni 2014

Ja hoor hier zijn ze dan

Wat ik zoal voor mezelf heb gemaakt.
Er komt nog meer bij en er is nog meer gemaakt maar dat laat ik niet allemaal zien.
Een shirt met bijpassende broek je ziet de kleur van de broek in de hals van het shirt.


Een jurk en hes met broek


Twee blouses heerlijk luchtig met bijpassende vrolijke broeken


Een kanten jurk met onderjurk en legging.
In de taille wordt een sjaal/centuur geknoopt die kon ik zo snel niet vinden


Een jasje met broek en shirt van satijn zonder mouwen.


en een jasje met broek en zwart kanten top.
De mouwen moeten nog worden gezoomd.


Ik zie dat sommige fotos een beetje wazig zijn. Ik zal kijken of ik nog andere kan maken.

En allemaal heel erg bedankt voor het medeleven. De aanvallen heb ik steeds en worden steeds erger maar ik heb ze al 20 jaar en moet er mee omgaan. 
 Ik wilde er eigenlijk niets over schrijven maar omdat het wat langer duurde voor de volgende foto's heb ik het maar even gedaan.

Fijne dag en week.


24 opmerkingen:

  1. wat een productie, jee ik neem mijn hoed voor je af......... prachtige dingen zie ik voorbijkomen, vooral de kanten jurk en het jasje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat ben jij lekker bezig geweest en wat een schitterend resultaat! Heb daar momenteel echt geen puf in, maar als ik jouw leuke jasjes zie begint het toch te kriebelen! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een productie. Goed bezig geweest. Mooie stoffen. Je kunt weer even vooruit! Sterkte, weet wat het is om met pijn te leven. Maar er het beste van maken en onze hobby's geven gelukkig veel afleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er allemaal prachtig uit Petra, ik sluit me bij de voorgaande reacties aan, petje af hoor! Geweldig dat je dit zo kunt, kan zo uit een winkel zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, jij bent ijverig geweest. Het ziet er allemaal heel mooi en fleurig uit. Een volledig nieuwe garderobe nog wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige garderobe, je bent lekker bezig geweest!
    En sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps, dat is een flinke hoeveelheid die je gemaakt heb, ziet er allemaal vrolijk en mooi gemaakt uit.
    Mijn complimenten hoor, het lijkt wel of jij je eigen naaiatelier hebt!
    Waarschijnlijk moet je nu een kast leegruimen om het allemaal op te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo, allemensen, wat een turbostand had jij aanstaan!
    Een hele nieuwe fleurige garderobe, ik vind het knap en doe het je niet na!!
    Sterkte met de pijn, waardeloos, he?!
    groetjes, sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke collectie, wat goed dat je dat ook allemaal doet. Wat vervelend die pijnaanvallen je moet er dan maar mee leven, maar een pretje is het niet. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig je gemaakte kleding.
    Kan je mee voor de dag komen.
    Heb ook veel kleding gemaakt voor mij zelf en de kinderen.
    Maar nu niet meer, besteed nu mijn tijd aan handwerken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie collectie heb je gemaakt Petra! Petje af hoor. daar heb ik allemaal geen zin meer in,maar soms moet ik wel,want ik draag graag een rok en het is of te kort of te strak in de winkel.
    Doe nu niet te veel,anders ben je weer terug bij af-veel wijsheid hierin.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een complete garderobe, prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je veel gemaakt!! het ziet er prachtig uit,.. misschien een goede stok achter de deur voor mij. er liggen hier nog wel erg veel lappen,..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een productie! Je hebt niet stil gezeten!
    En veel Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje, wat is dat prachtig allemaal, al je nieuwe kledingstukken! En wat veel! Daar kun je prachtig de zomer mee door. Heel erg mooi!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een mooie en uitgebreide garderobe heb je gemaakt! Als ik een favoriet zou moeten uitkiezen, zou dat die kanten jurk zijn, gaaf zeg! Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat knap en wat veel heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk al die kleding en zo veel. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wouw schitterend allemaal
    Groetjes uit Zweden en een fijn weekeinden Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een turbo naaimachine heb jij ;)) mooi hoor!

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vooral je eerste shirt en je eerste blazer ben ik helemaal weg van. Je hebt inderdaad de turbo stand van je naaimachine gevonden! :-) Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kleding, je heb eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat kun jij goed naaien zeg! Complimenten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.