donderdag 1 mei 2014

Letterbak sal, randje per week en nog meer


Afgelopen vrijdag was er weer de bee van de Vlotte naalden.

Even laten zien waar iedereen mee bezig is. T is al een heel eind opweg met het borduren van de Dear Jane.
Ze gebruikt hiervoor perle garen.


En Joke, Saapke en ik zijn bezig met het borduren van de letterbak. Ik heb alle letters af en inmiddels ook alle cijfers en wat er nog meer komt in de 48 vakjes links onder. Het bovenste is van mij. De onderste letters zijn van Joke want het is weer de eerste van de maand en dat betekend laten zien wat je hebt gemaakt.


Joke is al tot de T gevorderd. Saapke slaat een maandje over.


En we hebben even de randjes per week naast elkaar gelegd. De Linkse is van mij, de middelste van T en de rechtse van Joke. Zo leuk om ze naast elkaar te zien en wat kleur en garen met de randjes doet. 


Marie is bezig met een quilt in Japanse stoffen in groene tinten omdat ze er zo van houdt.


O en kijk hier de cijfers van mij. Ik ga dit weekeinde de letterbak maar eens vullen met deze borduurtjes ben zo benieuwd hoe dit zal staan.


En ik heb de Phebe ohiostar blokken allemaal getekend dus ik kan beginnen met in elkaar zetten.




22 opmerkingen:

  1. je updates zien er allemaal weer MOOI uit Petra.. ben erg benieuwd naar de letterbak! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal prachtig uit!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bezig bijtje je hebt weer veel afgekregen. Ik ben benieuwd hoe je letterbak er straks uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met Phebe en succes met de sterren :0)
    leuk om borduurtjes voorbij te zien komen ...

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ijverige dames allemaal. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige updates laat je zien. Heerlijk dat het alfabet en de cijfers al afzijn. Ben benieuwd hoe het er uit ziet als het in je letterbak zit. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Guusje,
    Wat leuk dat je ook meedoet aan de letterbak-SAL. Je hebt een mooi alfabet en cijfers bij elkaar geborduurd. Ik ben heel benieuwd hoe het er uit ziet als je ze in de letterbak plaatst. Kortom, ik ga je graag volgen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig he zo'n bee. Je hebt heel wat moois laten zien. Ben benieuwd naar je gevulde letterbak. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn jullie druk geweest met z'n allen. Grappig dat het zo'n heel ander effect geeft wanneer je een zelfde patroon in andere kleuren doet hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De Vlotte naalden lijken wel allemaal borduursters te zijn.
    Maar dat is ook een leuk werkje en makkelijk mee te nemen.
    Jij kunt lekker aan je steren beginnen, prachtig patroon vind ik die Ohio-star.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik al die mooie steekjes zie krijg ik ook weer zin om verder te gaan met mijn letterbak! De randjes zijn ook zo mooi en leuk om al die verschillende kleuren te zien! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zo'n bee met al die projectjes. Ik ga volgende week voor het eerst naar een bee. Spannend
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig borduurwerk laat je zien. Die randjes in verschillende kleuren zijn geweldig leuk.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige borduurwerkjes. Zo leuk al die verschillende randjes per week. Heel leuk en heel gezellig zo'n bee. Fijne avond. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig hoe alles mooi vorderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben je weer druk, maar allemaal erg mooie projekten. Leuk om die verschillende randjes zo naastelkaar te zien.
    fijn weekend,groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig geborduurde letters. Dat rood op wit doet het zo goed.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er allemaal weer prachtig uit en leuk om zo samen aan hetzelfde te werken en dan de verschillen te zien!
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hoor! Dat zal fantastisch staan in de letterbak!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat laat je veel mooie dingen zien zeg! Complimenten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een moois allemaal… Echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.