zondag 16 maart 2014

Randje per week en SBS quilt

Eind vorig jaar ben ik begonnen met elke week een blok te maken van de SBS quilt.
Deze zal in rood/roze wit worden gemaakt. Ik bedacht me net dat ik dit nog helemaal niet heb laten zien dus bij deze de blokken die ik af heb tot nu toe. 


En hier even laten zien dat ik ook bij ben met het randje per week.


De tweede kleur is nu ook toegevoegd. Kleur 3865 bijna wit maar niet helemaal.


En nu ga ik weer een Dear Jane blokje maken want deze is een beetje in de verdrukking gekomen vorig jaar omdat ik eerst alle onaffe tops af wilde maken.
Wie weet wordt dit aan het eind van het jaar ook een affe top dat zou helemaal geweldig zijn.

28 opmerkingen:

  1. mooie kleuren voor de SBS! dat bijna-witte lijken wel van die mini sneeuwvlokjes op je borduur, erg mooi :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je heerlijk druk bezig, mooi je SBS blokjs, en wat gezellig is het randje borduren zo relaxed.

    Fijn weekend en succes met je DJ blokje, groetjes Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je DJ-blokjes in deze kleurstelling.En met je randjes ook helemaal bij.
    Loop wat achter met de randjes,maar nu voorlopig geen verjaardagen,dus kan ik weer helemaal bijwerken.
    Succes met borduren en je DJ -blokken.
    gezellige zondag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tweede sbs in rode tinten die ik nu zie :0)
    Leuk! ...en dat je ze zolang geheim hebt gehouden ( lol)

    Groetjes,
    simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk he blokjes maken, maakt niet uit voor welk patroon, is gewoon een leuke bezigheid. Je randjes worden ook mooi. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie projecten en goede voornemens. Fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi, wat je weer laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een projecten Je hoeft je niet te vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blokjes Petra, en de kleuren van je randjes zien er ook prachtig uit. veel plezier met de blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een quiltster hoeft zich echt niet te vervelen. Dat zie ik bij jou ook er is altijd wel iets om te doen.
    Mooi hoor.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kleurtjes voor je DJ. En je tweede kleur van de randjes is erg mooi erbij. Gisteren heb ik ook een andere kleur gekocht bij Simone, dus zal ik de randjes nog even aanpassen.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleuren voor je SBS,...
    Ik wil hem ook graag maken maar het boek vind ik zo onoverzichtelijk,...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi rood werk. Je randjes zijn erg mooi zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleuren voor je SBS. Weet je dit was de eerste quilt die ik maakte. Mooie randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rood-wit-roze geeft altijd zo'n lief effect, vind ik altijd heerlijk om naar te kijken. Leuk om bij jou ook weer Jane tegen te komen. Bij mij is het nu tijdelijk alleen maar Jane en de gehaakte deken en dan schiet het hard op.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het lijkt wel een virus het DJ virus! Succes ermee en je randjes zijn weer gaaf! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rood-wit-rose vind ik heel mooi frisse combi. Succes met de blokjes van SBS en natuurlijk van DJ.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt mooie blokken voor je SBS quilt gemaakt. En je randjes zien er prachtig uit. Wat kan je dat wit goed zien op de stof. Ik had nooit gedacht dat het zo'n mooi effect zou geven.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De SBS en de D.J. aan het maken. Dan zijn heel veel blokjes samen!
    Maar het ziet er leuk uit zo in het rood/wit.
    Daar ben je vast gek op want het borduurwerk is ook in die kleur.
    Ben zelf ook gek op rood hoor, lekker warme kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allemaal mooie rooie! Leuk idee, de sbs in t rood! Ga je straks ook nog de rode dear jane borduren?
    groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi je kleuren gekozen SBS. Leuk om je randje per week te zien. Al die verschillende vind ik zo leuk. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi dat witte accent in je borduurwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie combinatie van je sbs blokken in deze kleuren. Je randjes worden ook mooi. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo Petra, jij hebt er vaart in!!! Mooie blokken en borduur!! Ik loop al twee weken achter......:(....moet nodig aan de slag, maar ja, er ligt ook zoveel anders!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige blokken en mooie randjes, ook ik ben in het najaar begonnen met het maken van rood/witte blokken uit alle quiltboeken die zes inch blokjes hebben...zo gebruik ik toch alle boeken een beetje. Groetjes en een fijne avond, Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi die rood/witte SBS blokken.
    Het borduurwerkje is ook erg mooi gemaakt.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tis weer genieten hier van al je mooie projecten! En wat lees ik weer aan de Jane LEUK ik ben ook begonnen (lol) fijn weekend knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.