vrijdag 21 maart 2014

Nearly Insane

Ook daar ben ik mee bezig. En omdat het morgen de 22ste is hier een update van mijn Insane. 
Blok 8 heb ik opnieuw gemaakt want ik ben de eerste kwijt.
Ik hoop hem ooit nog weer te vinden ik denk dat ik hem dan in ga lijsten.
Dus met recht om Insane van te worden.
Dit blok heeft 151 stukjes en is net een klein quiltje/schilderijtje maar ook zo mooi geworden kijk maar even mee. 


Om het rijtje af te maken heb ik ook blok 90


en 97 gemaakt.


En als je ze dan aan elkaar zet krijg je dit. 
Een mooi begin van de NI.


Eens kijken of ik volgende maand de volgende rij eraan krijg.
Daar zitten nl. niet zulke bewerkelijke blokjes in als ik het goed heb gezien LOL.

Allemaal een heel fijn weekeinde gewenst.

30 opmerkingen:

  1. Dat je nou juist zo`n blok met zoveel stukjes kwijt was!!
    Maar deze paar blokken zien er al gaaf uit.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooh NI, daar ga ik in januari mee beginnen....
    Wat mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed dat je me er aan herinnert, ik was het helemaal vergeten, snel een blogje voorbereiden.
    mooi hoor! en leuk hé als je rijen kan gaan maken.
    @Wilma: je kan nog steeds aansluiten bij ons clubje hoor! updatte iedere 22ste van de maand

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat eerste blok heftig met zo veel stukjes. En die blokken zijn toch maar 15 x 15 cm. Petje af. Het begin ziet er al mooi uit. Dit is met recht een groot project. Eerlijk gezegd heb ik het boek ook liggen, voor ooit.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie blokken en wat veel stukjes. Top dat je dan door hebt gezet en zo'n blokje voor een 2de keer hebt gemaakt. Jij ook fijn weekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er mooi uit.
    Wel een heel gepriegel hoor.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat mooi Petra. Jemig wat veel stukjes.
    De kleuren zijn ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps, wat is dat balen zeg, als je een blok van 151 !!! stukjes klaar hebt en dan ben je het kwijt!
    Je zult het vast snel vinden nu je een nieuwe gemaakt heb, zo gaat het altijd, als je het niet meer nodig hebt ligt het opeens zomaar in een lade of zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is je in ieder geval gelukt dit blok 2 keer te maken!!!
    Supergoed van je en het ziet er leuk uit, het wordt vast een heel mooie NI

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat mooi wordt dit al! Prachtige kleurencombinatie. En oh... die 151 stukjes... echt een prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohnee, idd om gek van te worden als je zo'n blok kwijt bent!
    Ik kan me voorstellen dat je dan in alle uithoeken van het huis gaat zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat PRACHTIG allemaal Petra.. maar wat een gepuzzel.. petje af :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt!
    Fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Insane echt wel, hogeschool gepriegel op de 4kante cm! Maar jij hebt je er doorheen geslagen TOP. fijn weekend knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ah ik zie wel waarom het nearly insane heet, wat een kleine stukjes en wat veel... maar het resultaat is wel de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi blok! Oh en wat zal je gezocht hebben naar dat andere blok. Prachtige quilt en je hebt al een mooi begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En dat ziet er nearly insana goed uit. 151 stukjes in 1 blok wauw.
    Veel creatieve plezier.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAUW!!! Jij maakt blok 8 gewoon 2X!!!
    Petje af, voor Guusje!!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een echt priegelblokje dus. Als het andere blokje weer vindt dan verdient hij ook een lijstje. Zo veel werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor zo'blokje moet je echt de tijd nemen maar dan kun je er trots op zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dapper hoor dat je weer bent begonnen! Dat zou ik denk ik nog niet gedaan hebben..... Maar wat een leuke quilt ook om mee bezig te zijn! Ik mag nu een paar blokjes maken, en ga dan later dit jaar in de vs kijken voor een mooie Washington en cornerstones. Jouw combinatie rood/ bruin is ook erg mooi. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik loop zo achter met blogjes, dat ik wel lees, maar even zo een fijn weekeinden toe wil wensen
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie blokjes Petra, wat een kleine stukjes allemaal. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie blokken, en wat veel deeltjes.
    Bij de F.W vond ik al dat er blokken met veel deeltjes waren.
    Bij dezn vallen ze in het niet.
    Goed meteen de shassing er aan, had ik achter af ook moeten doen.
    Heel veel werk nu.
    Dus bij een volgend quilt weer wat geleerd
    Fijne Zondag
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat juist dit blok aan de wandel is gegaan.... ai! Knap dat je het nog een keer gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik was ook ooit een blokje kwijt, ik heb hem terug gevonden in de vriezer. De lijntjes waren verdwenen en door het in de vriezer te leggen kwam het lijntje weer terug. Glad vergeten *Ü*.. Knap dat je het bewerkelijke blok nog eens hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig. Petje af hoor. Zou het niet zien zitten. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat je nou net deze kwijt moest raken, wat een werk. Wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Kwijt??? Wat zul je gebaald hebben. Knap om dan gewoon weer opnieuw te beginnen hoor. Het komt er geweldig uit te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Respect voor dat bovenste blokje, wat een stukjes.
    Maar het zijn allemaal mooie blokjes geworden.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.