woensdag 18 januari 2012

Phebe

Even laten zien hoever ik met het middenstuk ben van Phebe.
Nog niet zover hoor maar toch het begint op te schieten.
Ik heb gisteravond dan een paar uurtjes aan haar gewerkt en niet geborduurd, dat doe ik later deze week.
Ook ga ik even niet verder met mijn LIB want ineens heb ik de smaak van het appliceren weer te pakken en ja daar moet ik van profiteren.
Wie weet lukt het me om deze week het middenblok af te hebben.
Maar genoeg gepraat hier is ie dan:


O ja de ene vogel zit wat hoger dan de andere dat komt omdat die aan de rechterkant iets rechterop staat. En op het donkere blad dichtbij de bloem moet nog een heel klein bloemetje komen, daar ben ik nu mee bezig.

39 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor, wat leuk om eraan te werken hè? Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige quilt..........Je maakt mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes. Je gebruikt mooie stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ook heel mooi,je kleurtjes zijn helemaal mooi en warm, groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Prachtig en de kleuren.... Ik ben ook helemaal weg van de quilt in je kop....Is dat een patroon of een workshop?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi wordt het! De kleuren zijn prachtig.
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij wordt hartstikke mooi, als je de smaak van het appliceren weer te pakken heb moet je die gebruiken en lekker door gaan met je Phebe.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt HET helemaal te pakken, he?!
    het wordt mooi,ik doe het je nog niet na....ben niet zo'n held met applicaties!!
    maar dat gaat veranderen.....wacht maar af.........:)
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi. Je kleuren zijn prachtig bijelkaar gekozen.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow dat wordt helemaal geweldig. Mooie kleuren ook.
    Succes verder.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je zo doorgaat krijgen we 'm deze week zeker nog een keer te zien.
    Veel plezier met het appliceren.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het schiet toch al wel lekker op met je midden paneel. Het is een prachtige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het wordt heel mooi. Het lijkt me fijn om hier aan te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig en wat een mooie stofjes heb je gebruikt! Heerlijk om bij jou mee te kijken! Fijne dag, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, ik dacht al, wat staat die vogel gek....hahahah, helemaal niet hoor, ik plaag maar wat, dat zou ik helemaal niet gezien hebben, ik vind het al kunstig dat je zo ver bent, mooie oudrode stof voor de mand, nu ik nog he?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat prachtig! Wat zul je van dit werkje genieten! Genietze!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig stukje applicatiewerk tot zo
    ver! Valt echt niet op van dat vogeltje, hoor! En je kleurkeuze is
    ook heel mooi. Ik ben zelf nog steeds
    op zoek naar een geschikte achter-
    grondstof...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi en het hoogt verschil vd vogels is volgens mij minimaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Warme kleuren gebruik je en je moet daar zekers gebruik van maken als het appliceren van een leien dakje gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind dit wel heel mooi. Mooie stoffen en een prachtig patroon. Ik ben nu al nieuwschierig naar het eindresultaat van de hele quilt.

    Groeten Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh jeetje ..je hebt het te pakken...niet te snel hoor...anders kan ik je niet bij benen..!!..;0)
    Het wordt prachtig..echt waar...ik hoop dat ik het ook weer te pakken krijg...;0)
    maar die poppetjes die ik heb..tja ze gaan er denk ik toch weer af..en sommige bloemetjes ook...zo schiet ik natuurlijk ook niks op hé...maar de phebe bee geeft wel weer insoiratie...wie weet!!..;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi geworden! Leuk werk is dat hè, dat appliceren. Lekker prutsen noem ik het altijd.
    Veel plezier met het afmaken van dit middenblok.
    GRoetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kleuren. Gaat er weer prachtig uitzien denk ik!!

    Groetjes Jovanca

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het word weer een topper in de maak deze quilt,je zou me bijna over de streep trekken ermee maar er ligt hier al zo veel dus ga ik eerst maar eens bij jou genieten van het maken.Wat is de quilt boven aan je blog toch mooi steeds geniet ik van die foto"s.Groetjes en een fijne week Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Guusje, wat ontzettend mooi. En het is handwerk, dus dat vogeltje hoort in jouw quilt zo. Ik hoop dat je snel weer een update geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige stofjes zijn dat mooi hoor!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Your Phebe center is just beautiful. Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterend middenblok wordt het vind ook je kleurgebruik prachtig!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat begint al hele vormen aan te nemen. Ziet er al prachtig uit. En in het echt zitten vogeltjes ook niet helemaal precies recht hoor! Gewoon lekker je eigen ding doen.
    Veel plezeir.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ziet er mooi uit en ik herken dat de smaak van appliceren. maak er maar lekker gebruik van. groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat wordt hij al mooi, en wat een mooie kleuren gebruik je. Dat randje onder aan de pot doet het ook heel leuk. Gelijk ook, van zin in appliqueren moet je profiteren, borduren komt later wel weer.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oohhh, wat ziet dit er prachtig uit. Die Phebe van jou gaat een plaatje worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig!! Dat is toch ook zo'n mooie quilt!!
    Als ik niet eerst allerlei andere dingen af wilde maken........
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind hem prachtig mooie kleuren combi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.