maandag 13 juni 2011

Bee de VLotte Naalden

Afgelopen vrijdag hadden we weer bee. Het was zoals altijd weer erg leuk en gezellig.
Saapke heeft deze leuke tas gemaakt.


Ik heb het zomerproject van vorig jaar eens afgemaakt want dat lag maar te wachten en te wachten.
Het is een Cicade (als ik het goed schrijf). Erg leuk om te maken en met lavendel of een stukje zeep erin cadeau te geven aan iemand.



De tasjes zijn bijna af. De volgende keer zullen ze waarschijnlijk met z'n allen op de foto worden gezet.

Ps nog 1 blokje en ik heb ze allemaal af. Zo leuk hierover morgen meer. 

12 opmerkingen:

  1. Leuke naam voor een bee. Schattig tasje en jouw cadeautje ziet er ook leuk uit.
    Jeetje nog maar 1 blokje, benbenieuwd.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog één blokje. Die is morgen ook af. Ben zeer benieuwd. Leuk cadeau heb je gemaakt.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie grote tas. Daar past wel heel wat in. Handig als je naar een bee gaat. Maar jou dingetje met een stukje zeep is ook een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die tas! En jouw Cicade ziet er ook prachtig uit... dat is zelfs zonder zeep al een cadeautje op zich!
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg en ik ben benieuwd naar je blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww nog 1!!! Leuk idee die cicade!! Gave tas, nooit tassen genoeg toch?! Mooie dag verder, liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig tasje, heerlijk om een hoop in mee te nemen! Die cicade is leuk om te maken hè? Ik maakte er al een paar en toevallig gaf ik er gisteren weer een weg, heb er nog maar 1 dus moet er maar weer een paar bijmaken voor de nieuwe lavendeloogst! Ben benieuwd naar het resultaat, ik hoop dat je er vandaag tijd voor had! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk die Cicade..... hoor zijn vleugels tegen elkaar schuren shishishi gelijk komen de gedachten naar Frankrijk en Griekenland... en deze spreuk....
    even niet storen
    ik ben even weg
    weg in gedachten
    de zon neemt mij mee
    voor een uurtje of twee....
    Die Cicade zou ik dus eigenlijk moeten maken om een vakantie herinneringen levend te houden.
    Bedankt voor de herinnering, was fijn.... prachtig gemaakt!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke cicade! En ja......morgen is het zo ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De Vlotte naalden. leuke naam voor een bee. Zegd wel meteen wat jullie doen,

    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke naam voor de Bee
    Sterkte met dat ene blok.
    Schitterend tas.
    Groetjes Joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.