maandag 10 januari 2011

Christmas Elves

Gelukkig weer een blok af van de Busy Little Christmas Elves. Dit blok is blok 4 en wat heb ik ermee zitten worstelen. In elkaar, weer uit elkaar want de strepen stonden de verkeerde kant op. Weer in elkaar toen liepen de bloemen niet zoals ze moesten lopen, toen voor de derde keer uit- en in elkaar en ja hoor het is gelukt.
Nu mag hij op de foto en zich showen.


Ook heb ik intussen van de eerste drie blokken de bloemen blokken eruit gehaald en nadat ze goed geknipt waren er weer ingezet. Best wel veel werk. Maar als je het goed wilt doen moet je ook alles goed doen. Blok vijf zit ook bijna in elkaar die zien jullie binnenkort ook verschijnen en ik ga bezig met het in elkaar zetten van de blokken voor de CWD quilt. Ze zijn al geknipt dus alleen nog maar even in elkaar zetten.

Allemaal een hele fijne avond.

22 opmerkingen:

  1. Hartstikke mooi geworden, ik snap wat je bedoelt in elkaar uit elkaar, erg vervelend maar het resultaat is prima.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi blok rijker. ja soms gaat er heel wat aan vooraf voordat iets op ons log mag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ellende, in elkaar en toch weer uit elkaar. Dan weer opnieuw in elkaar, soms zou je er moedeloos van worden, maar jij bent een doorzetter en uiteindelijk heb je een prachtig blok! Applaus hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, en wat ga je snel! Heb je tips voor dit meisje die veel te veel dingen LEUK vindt (lol) fijne avond, knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, wat zijn ze schattig! Ja, vervelend van die foutjes, maar je kunt ze inderdaad maar beter uithalen en opnieuw doen want je blijft je er altijd aan ergeren. (Heel soms niet, als het geen storende werking op het geheel heeft en ik moet eerlijk zeggen, dat ik dan wel eens iets heb laten zitten) (en vervolgens maar hopen, dat ik het in de loop der tijd zal vergeten...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het toch een lieve quilt! Goed dat je de "foutjes" hersteld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het is altijd een overweging: haal ik het uit elkaar of laat ik het toch zitten? Maar dan ga je je eraan ergeren, ofzo. En uiteindelijk ben je de ergernis zo vergeten en geniet je later van een prachtig blok. Want dat is het! Mooi, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je moet er wat voor over hebben maar het wordt wel heel erg mooi.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Ik kan zoiets ook niet uitstaan hoor en haal ook alles uit wat niet naar mijn zin is. Ik heb gisteren mijn Civil War blokken gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig word je kerst elven quilt!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je ziet je geworstel er niet aan af. Wat een mooi blok is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig blok is het weer geworden!! Zou zo weer zin krijgen in de kerst...;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zal date en schattig quiltje worden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja hoor ga jij maar "even"je blokken in elkaar zetten, hier is er nog geen steek aan gedaan, dus ik heb twee drukke dagen voor de boeg, er moet nog hard aan worden getrokken! Maar wat is je elvenblok weer mooi geworden, wat zal dat straks een vrolijke quilt zijn! Fijne dag nog, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer een mooi blok geworden! Ze zitten je niet echt mee he! Maar gelukkig lukt het uiteindelijk wel. Succes met de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er prachtig uit. Alle voorafgaande troubles zijn er gelukkig niet aan af te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi blok.
    Wat moeten we soms geduldig zijn, he? Als iets niet in 1 keer wil lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wel mooi en het resultaat mag gezien worden, ben wel blij dat ik niet alleen ben die moet herbeginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi Petra! Prachtige warme kleuren zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.