woensdag 6 januari 2010

Twinkling Stars en AQ

Het gewone leven is weer begonnen dus iets minder tijd om te quilten maar nog wel genoeg om jullie te laten zien waar ik mee bezig ben. Ik ben bezig met het knippen en tekenen van het middenstuk van de AQ.


En druk bezig met het tekenen en in elkaar zetten van de Twinkling Stars. De laatste ster zit ook in elkaar en volgende week woensdag als ik weer naar les ga wil ik hem helemaal in elkaar hebben op de rand na. En dan doe ik af en toe ook nog wat klosjes aan de grote lap zetten zodat deze ook bijna af is. Het middenstuk dan.


Nu ga ik gauw weer verder met de sterren.
Mandjes komen weer zodra ik de klostop in elkaar heb anders wordt het me teveel allemaal.

10 opmerkingen:

  1. Mooi zo met die lichte achtergrond en tussenblokken. Je schiet ook lekker op joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo al je sterren!! Succes met verder in elkaar zetten, tuurlijk heb je die af voor de les! Groot gelijk, eerst de klostop, de mandjes lopen echt niet weg hihi! Mooie dag nog verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je sterren worden mooi en op tijd af voor de les.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sterren en begrijp ik dat je met de AO begint? Bij mij ligt dat een beetje (nou ja helemaal) stil. Ik heb mijzelf beloofd in het voorjaar weer op te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je sterren staan mooi zo bij elkaar. Veel succes met je top.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dan zeggen ze dat ik veel doe, jij bent ook met drie grote projecten tegelijk bezig! Ben weg van je sterren! Veel plezier met al je quilts, groetjes,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt het een mooie sterren quilt!
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.