woensdag 21 oktober 2009

Mandjes

Deze week heb ik geen mandjes gemaakt want ik ben druk bezig met mijn klosjes en het doorpitten van de sampler waar ik ooit mee ben begonnen en het aan elkaar zetten van de quilters blessings blokken en de bloemen want ik wil deze allen aan het einde van het jaar afhebben. Verder ben ik in huis ook druk bezig met opruimen en huiswerk maken voor de cursus 8 puntige sterren.

De kerstkaarten staan ook weer te trappelen om de hoek, dus jullie begrijpen genoeg te doen voor het einde van het jaar.

Tot dan mag ik ook niet aan iets nieuws beginnen want er blijft teveel liggen en daar word ik onrustig van. De mand met Home Sweet Home ligt te lonken, de Angels Story moet nog doorgepit worden en de sampler van mijn mams ligt ook nog te wachten. Dus voldoende om uit te kiezen dacht ik. Ik hoop volgende week wel weer een of twee mandjes af te hebben.

3 opmerkingen:

  1. Jij hebt ook heel wat liggen om af te maken, het kan weleens wat teveel worden, hè. Die mandjes blijven wel wachten, hoor, volgende week beter.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijf je nog wel wat rustig met al die plannen?
    Al die verleidingen maken het ons soms toch moeilijk hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat blijven ze toch leuk die klosjes. En wat heb je veel dingen onderhanden. heerlijk om te lezen.
    gewoon verder gaan.
    groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.