zondag 15 maart 2009

Borduren en Cursus

Rhapsody in Bleu.


Is het geen plaatje. Omdat ik deze al heel lang wil gaan borduren heb ik vandaag de stof en het garen eens opgezocht die ik heb gekocht om dit prachtige patroon te borduren.
Ga er straks aan beginnen. Hieronder zien jullie een foto van de mooie wolkenstof en het prachtige Wildflower garen van Caron.


Je kunt het ook als kant en klaar pakket kopen bij hun. Het pakket kun je ook bij hun vinden als vinden als kant en klaar uittelpakket het heet: Merklap Rhapsody in blue met Wildflowers.

Verder heb ik gisteren mijn eerste en tweede log cabin blok gemaakt. Deze techniek hebben we afgelopen woensdag geleerd in Putten bij de F.I.E.T.S groep. Bij Berna kun je hier meer over lezen zij zit net als ik op deze cursus. Ik heb van beide blokken een kip gemaakt die je ook kunt gebruiken als speldenkussen.


*Ik vind ze erg mooi worden en zit alweer een nieuw plannetje uit te broeden om deze techniek in te verwerken. Maar morgen meer hierover.

1 opmerking:

  1. Ziet er mooi uit die Log Cabin blokken. Weet je al wat je ervan gaat maken?
    De merklap is ook prachtig.
    Enneh.... dank voor je reclame ;)
    Groetjes
    Berna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg leuk om deze te lezen.